"אין בלקסיקון שלי להרים ידיים. כל עוד אני באגודה תארים זו המשימה"

עופר קושמרו, יו"ר אגודת הכדוריד של הפועל אשדוד, מחזיקת כל התארים במדינה, מתייחס בריאיון לתקופה הפחות טובה של הקבוצה שצברה כבר 9 הפסדים העונה! קושמרו לא מחפש תירוצים, מדבר על אכזבה, אבל מבטיח שהתארים עוד יגיעו. בשני (20.30, גן נחום ראשון לציון), אשדוד תנסה להשיג את התואר השני שלה העונה - גביע המדינה, בו תשחק מול מכבי ראשל"צ. קושמרו: "צריך להגיע לשם בריאים ולהביא את הגביע פעם שנייה ברציפות". אגב הוא מבטיח שהמאמן אנדריאה וויצ׳ביץ ימשיך בעונה הבאה, כפי שקובע חוזהו.
עופר קושמרו. "מר כדוריד" של אשדוד. (צילום: אלי בן גוזי).

ראיון עם עופר קושמרו, הוא ף פעם לא ראיון רגיל. אצל קושמרו, "מר כדוריד" של הפועל אשדוד ואחד החזקים בכדוריד בישראל אין תשובות מתחמקות. הכל דוגרי בפנים גם אם זה לא יוצא לטובתו. ככה הוא.

הקבוצה שלו, הפועל אשדוד שמחזיקה בכל התארים האפשריים, אליפות, גביע המדינה וגביע ווינר, לא במיטבה לאחרונה, ואנחנו עדינים האלופה מאשדוד כבר עם 9 הפסדים ולא מעט מהם בשלב המתקדם של העונה, שלב הבתים. קושמרו לא עושה הנחות לאף אחד, מסביר למה זה המצב, ומה הוא מקווה שיקרה. רמז, כבר ביום שני בשעה 20.30 בגן נחום בראשון לציון…

עופר מה קרה לכם?

"אין תירוצים. הקבוצות באות עם אמביציות. באות מאה אחוז נגדנו. אולי השחקנים שלי מחכים לרגעים של המאני טיים, של התואר".

קח תירוץ. פציעות נבחרות.

"היו פציעות ונבחרות. אבל אין תירוצים".

תירוצים הוא לא רוצה, אבל קושמרו מנסה להסביר הכל: "הגענו עכשיו לשלב של הפלייאוף בליגה. אנחנו במקום חמישי. אין לנו הרבה אפשריות להגיע למקום רביעי כי שם הרצליה ויש לה 5 נקודות מעלינו ובקופה יש 6 נקודות. נפגוש אותם בפלייאוף ולהם יהיה יתרון הביתיות בפלייאוף בסדרת הטוב מ-3. זו בעיה בפני עצמה, כי לא הצלחנו לנצח אותם העונה".

הוא ממשיך: "אנחנו לא מגלים יציבות והתוצאות אומרות, אי אפשר להתחבא מאחורי "השופט, הרצפה עקומה או מזג האוויר". הקבוצה לא בפוקוס וההוכחה עלינו. ביום שני הבא גמר הגביע מול המכבי ראשון לציון ואנחנו צריכים להגיע לשם בריאים ולהביא את הגביע בפעם בשנייה ברציפות".

ימשיך. מילה של קושמרו". המאמן אנדריאה וויצ׳ביץ (צילום: הפועל אשדוד)

אפשר להבין את עופר קושמרו, אבל עדיין הקבוצה שלו במאבק על האליפות, למרות היכולת הבינונית, היא שוב מחזיקת גביע ווינר ובשני אולי תהיה מחזיקת גביע המדינה שוב.

מה חשבת, להחזיק בכל התארים לנצח?

"אני מאוכזב מזה שאבדנו את הביתיות בפלייאוף  את הביתיות, ושאנחנו לא מסתדרים מול הרצליה. נצטרך לעשות שיעורי בית ולעמוד במשימה מולם"

תמיד יש את השאלה הבאה – כיסא המאמן מתנדנד?

לא, ולא רק זה. הוא חתום גם לשנה הבאה".

מילה של עופר היא מילה חזקה, ככה אני יודע. הוא יהיה גם בשנה הבאה?

"אנחנו בודקים את עצמנו מידי יום ביומו, שאנחנו עושים את הכי טוב בכדי להגיע להישגים". .

אתה מתחמק? לא מתאים לך. המאמן אנדריאה וויצ׳ביץ ימשיך?

"אנחנו לא כדורגל. אנחנו לא כמו ענפים שמעיפים מאמנים בשנייה".

מה יהיה? תשמור על כל התארים?

"נעשה את הכל לשמור על כל התארים"

אז מי חשוב שעופר קושמרו הרים ידיים טועה?

"אין בלקסיקון שלי להרים ידיים. כל עוד אני באגודה תארים זו המשימה. יותר מזה, אנחנו כבר מכינים את השנה הבאה. אבל שתדע ההצלחה הגדולה היא במחלקות הנוער, באגודה שהולכת וגדלה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך