מספיק בקושי

מ.ס. אשדוד סיימה בתיקו 1:1 עם מכבי יבנה והעפילה לרבע גמר גביע הטוטו.
צילום: חסדאי כהן

מ.ס. אשדוד העפילה הערב לרבע גמר גביע הטוטו לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם מכבי יבנה החלשה. אשדוד סיימה את הבית במקום השני עם 5 נקודות הודות לנצחון על קרית גת (2:0) ושתי תוצאות תיקו 1:1 עם אשקלון ויבנה. בראשות הבית סיימה אשקלון, עם 7 נקודות.

המשחק נפתח בשליטה של אשדוד, שכבר בדקה השלישית קיבלה כדור עונשין מ-11 מ' לאחר מבצע יפה של מיכאל אוחנה שמצא ברחבה את דידיה קוגבניה שהוכשל. את הפנדל לקח גדי קינדה שבעט לפינה השמאלית, אך ניל אברבנאל ירד מצוין והדף את הכדור.
אשדוד המשיכה לשלוט בקצב המשחק אך מיעטה לסכן את שער האורחים ובאחת ההתקפות הבודדות שלהם פרץ תומר בן יוסף באגף הימני והעביר כדור מדויק לרחבה שם מצא את בר אהרוני שבעט חזק מהאוויר לרשת של יואב ג'רפי.
ממש על סף ההפסקה זכתה אשדוד לכדור קרן. מיכאל אוחנה הוציא קרן קצרה וקיבל חזרה את הכדור, משם הגביה לעבר הקורה הרחוקה של אברבנאל שם היה מיקי סירושטן כשהוא לא מכוסה ונגח את השוויון באין מפריע.

המחצית השניה התנהלה רובה ככולה בשליטת אשדוד, כאשר יבנה לא סיכנה את השער ולו פעם אחת. שחקני אשדוד הגיעו לרחבת האורחים פעם אחר פעם, אך לא הצליחו להכניע את השוער היבנאי, ופעמיים (אספה, אינברום) אף מצאו את המשקוף.
בשורה התחתונה אשדוד עושה את המוטל עליה ועולה לשלב הבא, אך היא עדיין לא מציגה כדורגל משכנע, בטח לא כזה שציפו ממנה להציג בשלב זה של העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך