בחירת פרזול למטבח – לעצב את המטבח בסטייל בהוצאה מינימאלית

על מנת לעצב בסגנון, אלגנטיות וטוב טעם אזורים שונים בבית, לא נדרש בהכרח להשקיע סכומים גבוהים במיוחד. כמה אביזרים יחסית קטנים ופשוטים (ושאינם יקרים כלל) עשויים לעשות הבדל עצום. זה בא לכדי ביטוי במיוחד באזור המטבח, וניתן להיווכח בכך כאשר מתוודעים לתחום של פרזול למטבח. עיצוב אלגנטי ושווה במיוחד של המטבח, בקלות ובהוצאה כספית זניחה
תמונה: אחים ביטר

אילו סוגים של פריטים ניתן למצוא בתחום של פרזול למטבח וכיצד הם יכולים לשדרג משמעותית את המטבח שלנו? האם מדובר רק בשדרוג אסתטי או שמא גם בתרומה לפונקציונאליות והשימושיות של המטבח?

מפחי אשפה נשלפים ועד ידיות למקרר – אביזרי פרזול למטבח

התחום של פרזול למטבח הוא רחב ועשיר במוצרים ואביזרים מסוגים שונים ומסקרנים, ועל מנת להיווכח בכל מה שיש לתחום להציע כדאי להיכנס לקטלוג ולבחון את כל האפשרויות השונות.

כמה דוגמאות עיקריות שיכולות להדגים כיצד גם קנייה פשוטה וקטנה של כמה פריטים יכולה לשדרג עבורנו מיידית את המטבח: 

פחי אשפה נשלפים ופחי אשפה מעוצבים – בכל מטבח ישנו פח אשפה אחד לפחות. פחי אשפה נשלפים הם כאלו המחוברים לרוב לחלקה הפנימית של דלת הארון שמתחת לכיור (או כל ארון אחר), או כאלו אשר יושבים על מסילה כך שניתן להחליק אותם מעט החוצה ואז להחליקם חזרה פנימה. כמובן שמדובר באביזר שימושי ונוח, אך גם אסתטי ואלגנטי ביותר.

גם פחי אשפה מעוצבים, אשר אינם בהכרח נשלפים, יכולים להוות תוספת מרשימה ובעלת נוכחות לכל מטבח. למשל – פחי אשפה עגולים מנירוסטה או בצבע שחור מט, פח מרובע עם פינות מעוגלות בצבע לבן פנינה, פחים מעוצבים מרובעים וכיוצ"ב. כל אחד מהם מרשים בפני עצמו, ויכול לשדרג מיידית את נראות המטבח.

פתרונות אחסון למטבח – סוגים שונים של פתרונות אחסון יכולים לאפשר לנו לארגן מחדש את המטבח בצורה נוחה ויעילה יותר, וגם כמובן לתרום משמעותית לאסתטיקה והנראות הכללית. למשל – מעמד תלייה לכוסות (דוגמת מעמדים בהם תולים כוסות יין הפוכות), סט לשולחן מסתובב, כוננית אשר נפתחת לשולחן וכיוצ"ב. לארגן את האחסון מחדש בצורה אלגנטית, יעילה ואסתטית גם יחד.

ידיות למקרר וידיות לארונות מטבח – גם משהו לכאורה קטן וצדדי כמו ידיות לארונות המטבח או ידיות למקרר יכול לעשות אפקט אסתטי משמעותי. בתחום פרזול למטבח תמצאו מגוון אפשרויות של ידיות למקרר ולארונות, ידיות מעוצבות בסגנונות שונים אשר יבלטו לעין ויתרמו לנראות המטבח הרבה יותר ממה שרובנו מדמיינים..

אלו הן רק כמה דוגמאות עיקריות למה שניתן למצוא בעולם הפרזול למטבח. כפי שניתן להבין, מדובר באביזרים התורמים למטבח גם מבחינה פונקציונלית וארגונית, ולא רק מבחינה אסתטית. קניית כמה אביזרים פשוטים שכאלו יכולה להסתכם בכמה מאות שקלים בלבד, והתמורה המתקבלת מכך עצומה. שווה בהחלט בדיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך