רן בן שמעון: "מרגיז אותי שהפסדנו לעצמנו".

מ.ס אשדוד חזרה בהרגשת אכזבה מ'סמי עופר'. היא לא נפלה מהאלופה, נוצחה 2:1, ובמחצית השנייה הייתה טובה ממנה. כל קבוצה קיבלה שני פנדלים. חיפה ניצחה כי כבשה פנדל אחד יותר מאשדוד. החמצה שלישית ברציפות לחמודי כנעאן. בן שמעון: "חמודי הוא בועט הפנדלים שלנו".
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

החזרה של מ.ס אשדוד באוטובוס מ'סמי עופר' בחיפה, במשחק ההפסד 2:1 למכבי חיפה, הייתה שקטה. ההרגשה הייתה של אכזבה. אשדוד נוצחה, אבל היא זו שהייתה טובה יותר מול האלופה, במיוחד במחצית השנייה.

הסיפור היה ,"קרב" בעיטות ה-11 מטרים. כל קבוצה קיבלה שני פנדלים. אשדוד כבשה ראשונה על ידי אקולטסה והחמיצה את השני מרגלי חמודי כנעאן, שמחמיץ זו הפעם השלישית ברציפות. חיפה מצידה כבשה פעמיים מרגלי אצילי וניצחה.

המאמן רן בן שמעון התייחס לפנדלים: "חמודי הוא בועט הפנדלים שלנו. הוא נתן לאלטון את הראשון כי הרגיש פחות ביטחון. בפנדל השני הוא הרגיש יותר ביטחון, אולי כי הובלנו והיינו מול 10 שחקנים. היינו צריכים לנצח בלי קשר להחמצת הפנדל".

בן שמעון סיכם את ההרגשה שלו ושל הקבוצה שלו: "מרגיז אותי שהפסדנו לעצמנו. היינו פה, זה היה תלוי בנו. לא התנהלנו נכון כשהובלנו 0:1 ועשינו טעות של זחיחות. גם בתיקו נכנסו ללחץ. יכולנו לנצח ואולי במצב של שוויון היינו צריכים לעצור רגע. לא ניצלנו את המומנטום שלנו. זה עניין של נאיביות, חוסר חדות, החלטות לא טובות בחלק הקדמי. הייתה לנו מחצית שנייה ענקית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך