יואב ג'ראפי: "רוצים לסיים במקום הרביעי"

מ.ס אשדוד תפתח את הפלייאוף העליון מול מכבי חיפה ('סמי עופר', 20.00). השוער יואב ג'ראפי, שזומן לנבחרת עם חמודי כנעאן, מסמן עוד מטרה. רן בן שמעון המאמן :"צריך לבוא צנועים לסמי עופר, כי יש להם יכולת להעניש". אוחנה ומוגיס ייעדר, הרוש יחזור לסגל.
ג'ראפי.

זהו הפלייאוף העליון יוצא לדרך. מ.ס אשדוד תצא במחזור הראשון של הפלייאוף העליון (מחזור 27 בליגה) למשחק חוץ מול מכבי חיפה (20.00, 'סמי עופר'). מי שחושב שאשדוד כבר השיגה את המטרה בעלייה לפלייאוף, טועה, בוודאי לאחר ששומעים את המאמן רן בן שמעון והשוער יואב ג'ראפי, שזומן השבוע לנבחרת, בצוותא עם חמודי כנעאן.

יואב ג'ראפי: "עדיין יש לנו הרבה מטרות העונה. אנחנו רוצים לסיים במקום הרביעי, יש לנו עוד חצי גמר גביע. אנחנו יוצאים לאחד המגרשים הקשים, אם לא הקשה שבהם, בארץ. הולכת להיות אווירה טובה ואנחנו רוצים להציג את הכדורגל שלנו ובאים לנצח כמו בכל משחק".

זומנת לנבחרת

זימון לנבחרת ישראל הוא הדבר הכי מרגש מבחינתי. אני גאה ושמח להיות חלק מהנבחרת. אני מקווה לתרום את החלק שלי, שיהיה כמה שיותר גדול"

רן בן שמעון: "הגענו למקום טוב. ההגעה לשם הייתה מדהימה, שווה לעצור רגע להנאה, אבל המטרות ממשיכות. כמו כל דבר בחיים שלנו הסיפור ממשיך. יש לנו משחק חוץ קשה מאוד מול קבוצה טובה ומאומנת. אנחנו נוסעים לשם במומנטום טוב. כל משחק בפלייאוף העליון יהיה פתוח לכל הכיוונים. צריך לבוא צנועים לסמי עופר, כי יש להם יכולת להעניש".

בן שמעון. "גם לסבג מגיעה הזדמנות לנבחרת,.

בן שמעון התייחס לזימון ג'ראפי וחמודי כנעאן לנבחרת ישראל

"זו גאווה גדולה. שני נציגים מהקבוצה, שחקנים ראויים שמגיע להם. יש פה עוד שחקנים שראויים לנבחרת ויגיעו בהקדם. גם לנאור סבג תגיע ההזמנות מתישהו, הוא עושה התקדמות מדהימה. זו גאווה גדולה מאוד לקבוצה".

בפן המקצועי, המאמן בן שמעון מתלבט באם לפתוח עם 3 בלמים. מי שייעדרו הם מיכאל אוחנה וזכאריה מוגיס הפצועים. שלו הרוש אמור לחזור לסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך