כבר 12 שנה בלי מאור שלא מפסיק להאיר

בשבוע שעבר צוינו 12 שנים לפטירתו בטרם עת של הנער מאור מאיר בן שמעון ז"ל והוא רק בן 16, בדיוק בחג הפורים בעת קריאת המגילה. בעקבות מותו, משפחתו, בראשות אביו שמעון בן שמעון, הקימה גמ"ח לזכרו, לזכר הפעולות שעשה הנער המיוחד הזה למען הזולת. הגמ"ח פועל ועוזר לאלפים רבים כבר 12 שנה, ומאור, הוא ממשיך להאיר דרכו כל השנים הללו, כל השנה. שמעון בן שמעון: "מאור מאיר ז"ל בני היקר נהג לשמוח ולשמח בחייו ובמיוחד בחג הפורים. אנחנו רק ממשיכי דרכו".
שמעון בן שמעון מדליק נר לזכרו של בנו מאור מאיר ז"ל.

כמו שזה נראה הילד המיוחד הזה יאיר לנצח. הוא אומנם כבר 12 שנה לא אתנו אבל שמו וזכרו מלווים את העיר אשדוד. רבים, אלפים ואולי עשרות אלפים, בכל הגילאים, זכו לעזרה בזכות הנער המיוחד הזה שנפטר בטרם עת.

גמ"ח חסדי מאור מאיר, הוקם לזכרו של מאור מאיר ז"ל, בן ה-16, שנהרג בתאונת דרכים. לאחר מכן התגלה עד כמה הוא תרם מזמנו, כספו ואפילו מזונו, למען הזולת. משפחתו בראשות אביו, שמעון בן שמעון, הקימה את הגמ"ח ומאז כבר 12 שנה עוזרת לכל האוכלוסיות, בכל דבר מסייעת ומצילה רבים ממצבים קשים. הגמ"ח לזכרו של מאור הפך לשם דבר בעיר ובסביבתה, ולא רק.

בשבת "זכור " שבת פטירתו לפני 12 שנים של מאור מאיר ז"ל נערך לזכרו לימוד תורה  באודיטוריום ע"ש רמי נעים. את האירוע כיבד בנוכחותו הרה"ג ר' מאיר מויאל ראש ישיבת "זהר התורה". הגיעו גם בני המשפחה ועשרות מחבריו של מאור מאיר ז"ל לכבד את זכרו של הבן והחבר האהוב והיקר. המקום היה מלא עד אפס מקום. הרב דיבר על מעלת מפעל הגמ"ח האדיר. הרב ציין כי זו למעשה המורשת שהנחיל מאור מאיר ז"ל, שבחייו הקצרים הפגין נתינה בצורה בלתי רגילה למען הזולת, וכיום האבא היקר שמעון בן שמעון ממשיך את מורשתו בקרב כל תושבי אשדוד והסביבה.

blank
יאיר לנצח. מאור מאיר בן שמעון ז"ל.

למחרת, ביום ראשון התקיימה האזכרה למאור מאיר ז"ל. באולם הסמוך לבית הכנסת "ישמח משה" שברובע ה' התכנסו עשרות רבות מכל רחבי אשדוד ובניהם רבנים רבים. הרב יהודה סבאח נשא דברי תורה וחיזוק והזכיר את כל הפעילות הענפה של גמ"ח חסדי מאור מאיר באשדוד, וברך על העלון המיוחד שיוצא מידי שבוע ומשמח משפחות רבות בשולחן השבת. משפחת בן שמעון, ההורים פלורה ושמעון וכן האחיות ליאת ונופר ביקשו לומר תודה גדולה ומיוחדת ולהביע את הערכתם לכל הציבור היקר שכיבד והגיע לאזכרה וכן לאנשים, ולחברים שתומכים ומסייעים רבות לאורך כל הדרך והשנים הרבות.

בפורים, יום אחר כך, שמעון בן שמעון יצא לרחובות אשדוד כדי לשמח את ילדי אשדוד במשלוחי מנות עשירים לכל ילד וילד שנקרא בדרכו. שמעון בן שמעון: "מאור מאיר ז"ל בני היקר נהג לשמוח ולשמח בחייו ובמיוחד בחג הפורים. אנחנו רק ממשיכי דרכו".

 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך