"עונה הבאה אני באשדוד. יש לי חוזה לעוד שנה"

לא מעט רואים ברן בן שמעון מאמן העונה בליגה הסדירה. הוא נשאר צנוע ולא מדבר על עצמו, אלא על השחקנים והמטרות הבאות של מ.ס אשדוד שעלתה לפלייאוף העליון והיא בחצי גמר גביע המדינה. בן שמעון, מאמן הקבוצה, מדבר על מה שהיה העונה, על מה שעוד יהיה ומהי הייחודיות של מ.ס אשדוד שהביאה אותה להצלחה שלה. בן שמעון: "אותי לא מעניינים תארים אישיים שלי. תפקידי להשאיר את המערכת שלי מתוחה, חזקה ומוכנה לאתגרים הבאים שמוצבים בפנינו".
" נרקמת פה קבוצה טובה מאוד ומיוחדת". בן שמעון.

אז נכון, ברק בכר נאבק על התואר שוב עם מכבי חיפה ואליניב ברדה נושף אחריו עם באר שבע. אבל אם תשאלו כל מי שמבין בכדורגל, מי המאמן הכי בולט בעונה הסדירה שהסתיימה במוצ"ש, כמעט כולם יצביעו על רן בן שמעון ממאן מ.ס אשדוד. בן שמעון עם מ.ס אשדוד, בלי תקציב ענק של עשרות מילונים שקלים אם לא יותר ממאה, כמו מכבי חיפה, באר שבע ומכבי ת"א, הצליח להגיע להישג גדול משלהם, לא רק באופן יחסי להשקעה הכספית, פלייאוף עליון וחצי גמר גביע המדינה.

רן, קודם כל מגיע לכם כל הכבוד.

"מגיע לנו כל הכבוד על הנקודה הזו אליה הגענו. אבל אם אנחנו רוצים שהיא לא תהיה סוף הדרך, אנחנו לא צריכים להאמין לאף מחמאה שנזרקת אלינו ולהתרכז בהמשך. אפשר להפוך את ההמשך ליותר טוב. אנחנו עדיין מרגישים שהבאנו את עצמנו למקום גבוה, אבל זו עדיין לא סוף הדרך.

איזו עונה חלומית נרקמת לכם?

"אני שוב בוחר לא לדבר על המרקם ועל מה שמתרקם פה וגם לא לחלום, אלא להיות יציב בקרקע. לא לשתות מים מהעננים ולא להיות מתחת לאדמה. אני חושב שההישגים האמתיים הם המנוף להישגים הבאים. הם לא סוף. אין סוף להר, אתה צריך להמשיך לטפס כמה גבוה שאתה יכול וזה מה שאנחנו רוצים. אנחנו רוצים פלייאוף טוב ולהמשיך בגביע. אם נתחיל לחלום, נאבד את המטרות שיש לנו מול העיניים".

: "מרגישים שהבאנו את עצמנו למקום גבוה, אבל זו עדיין לא סוף הדרך". (טל אקוקה).

מה הייחודיות של הקבוצה, שהביא אותה לפלייאוף העליון ולחצי הגמר?

החיבור האנושי שלה. החוזק של הצוות. הדי אנ. איי שמשתנה מול העיניים שלנו של המועדון, זה הייחוד. ושחקנים שמתבגרים לנו ומתקדמים מול העיניים. להתבגר אתה לא צריך לעשות שום דבר, הקדוש ברוך הוא קבע שתתבגר. להתקדם, אתה צריך לעבוד קשה. יש לנו ברוך השם משני המרכיבים הללו. נרקמת פה קבוצה טובה מאוד ומיוחדת".

לרן בן שמעון, לאנשי מ.ס אשדוד וכמובן גם לשחקנים, ברור שעם ה"אוכל" בא התיאבון. ברור שעם ההגעה לפלייאוף העליון ולגביע, ירצו שם למכסם את מה שנותר.

מה המטרות עכשיו אחרי שהפלייאוף העליון הושג?

"המטרות עכשיו הן לחזק את החזק, כי אנחנו בתקופה שבה אנחנו מרגישים שדברים הולכים לנו טוב. חייבים להבין, אין דבר יותר מחליש מלהישען אחורה, מלהוריד את הידיים מלהגן על עצמך. צריך להמשיך בזה. צריך להמשיך לבוא מפוקסים כי מומנטום בכדורגל מתחלף במהירות. זה התפקיד שלי, לא להוריד אותם לקרקע, אלא להפך, להגיד להם שהסיבה שהגענו גבוה היא כי הקפדנו על הפרטים הקטנים. אם אצליח לשכנע אותם בזה, נמשיך להצליח"

 מבחינתנו אתה מאמן העונה הסדירה. אתה גם האמנת בקבוצה כשלא צלח. השגת מהשחקנים את המקסימום

"האם האמנתי בקבוצה, אני חושב שאין מישהו אחר יותר ממך שיכול להעיד על זה. שאחרי כל מסיבת עיתונאים אחרי משחקים קשים מאוד, שספגנו הפסדים קשים, מעולם לא האשמנו שחקנים, לא עשינו אספות חרום. כל הזמן היינו עסוקים בחיזוק, שיפור, ניתוח ובקרה. אותי לא מעניינים תארים אישיים שלי. תפקידי להשאיר את המערכת שלי מתוחה חזקה ומוכנה לאתגרים הבאים שמוצבים בפנינו"

מה איתך בעונה הבאה?

"בעונה הבאה אני באשדוד. יש לי חוזה לעוד עונה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך