"אני בוכה בלי הספקה. אני לא יודעת איך לעשות חג"

פסח מתקרב ואיתו ליל הסדר. רבים מאוד באשדוד חוששים כי לא יהיה להם מה לשים על השולחן בערב החג. הפניות נערמות אצל אנשי עמותת "נותנים מהנשמה", כמו אותה אם חד הורית מאשדוד ל-4 ילדים שפנתה לעמותה כי היא לא יודעת כבר עתה מה לעשות לקראת פסח, ואין לה מנוח: "הבנות בעבודה מדברות על כמה הם מחכות לחג ואין כמו האוכל הטעים בליל הסדר, ומתארות כל אחת את המטעמים שלה. ואני יושבת בצד מרוסקת מבפנים עם חיוך מזויף ומודאגת". נחמן פרץ מעמותת "נותנים מהנשמה": "בשנה שעברה חילקנו 320 סלי מזון לחג. השנה נזדקק להרבה יותר".
אישה בוכה באשדוד

כמות כזו של בקשות לחג הפסח לא זכורה לנחמן פרץ ונחמן ישי אנשי עמותת "נותנים מהנשמה". המצב הכלכלי הולך ומחמיר, וכמו שזה נראה השנה הם יצטרכו לדאוג להרבה יותר סלי מזון מהכמות שחילקו בשנה שעברה.

אחד המקרים לדוגמא, מקרה קשה בפני עצמו, הוא המקרה של אם חד הורית מאשדוד שכבר עתה ל יודעת שהיא לא תוכל להניח על שולחם ליל הסדר אוכל. על בגדים היא בכלל לא חולמת, אבל ברור לאם שהמינימום שבמינימום היא לא תוכל לתת לארבעת ילדיה הקטנים. היא כאמור רק דוגמא אחת מני רבות לצערם, לצערנו.

blank
"אני מרוסקת מבפנים".

 

וכך כתבה האם  לנחמן פרץ: "ערב טוב נחמן הצדיק. אני ממש מתביישת לפנות אליך שוב, אבל אני חייבת לשתף אותך  אני נלחמת כל יום כדי לדאוג לילדים הקטנים שלי. לא מפספסת שום יום בעבודה, ולא משנה מה קורה בבית.  הבנות בעבודה מדברות על כמה הם מחכות לחג ואין כמו האוכל הטעים בליל הסדר, ומתארות כל אחת את המטעמים שלה, ואני יושבת בצד מרוסקת מבפנים עם חיוך מזויף ומודאגת. נחמן אני לא יודעת איך לעשות חג, לא נשאר לי כסף לכלום ואני בוכה בלי הפסקה. אומרים שיש אור בקצה המנהרה, והאור היחיד שאני עוד מסוגלת לראות, זה אתה. בבקשה תדאג לנו לסל מזון לפסח. על בגדים מכובדים אני לא מעיזה לחשוב, אז לפחות אוכל. שלא אעמוד במצב הזה מול הילדים. לא שוב. אשמח לתשובה שלך. אני רוצה לישון רגועה הלילה".

blank
עוד פניה מרגשת לעזרה. בחג.

נחמן פרץ: "בשנה שעברה ברוך השם הגענו ל-320 סלי מזון, מלאים בכל טוב. כבר עתה ברור שאנחנו נרצה להגיע לפחות ל-400, אולי אפילו יותר. לשם כך אנחנו זקוקים לעזרתם של אנשים טובים שרוצים שלא רק על שולחן הסדר שלהם יהיה אוכל, אלא גם אצל אחרים, שקשה להם. נשמח לכל עזרה אפשרית. שיהיה לכולנו חג פסח שמח".

למעוניינים לעזור – נחמן פרץ 0535201893  נחמן ישי 0507455889  עמותת נותנים מהנשמה.    

ניתן לתרום בביט או בכרטיס אשראי בקישור המצורף 👇
https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך