הימין באשדוד משיב אש

"אנחנו לא ניתן יד להפיכה שלטונית של השמאל"

במוצ"ש הקרובה אנחנו צפויים לעוד הפגנה הרפורמה המשפטית מול העירייה, אך הפעם גם הימין יראה נוכחות ויפגין בעד הרפורמה. עמירם בן זקן ממארגני ההפגנה: ""אנחנו הולכים להגיע מולם ולעשות רעש"

ההפגנות הרבות כנגד הרפורמה המשפטית אותה רוצים בממשלת נתניהו להעביר בקרוב, לא פוסחות על אשדוד. כבר שלושה שבועות, מתאספים ברחבי העירייה מפגינים עם דגלי ישראל ומצטרפים לחבריהם המפגינים בשאר רחבי הארץ. התקשורת המוטה ברובה, דיווחה בהתחלה על מאות מפגינים בעיר, בשעה שהיו עשרות בודדות, ולאחר מכן כשהיו מאות דיווחה על אלפים. במוצ"ש שברה ההפגנה באשדוד שיא חדש עם כאלף מפגינים, שמחו נגד הרפורמה הקרבה ובאה. למרות שבשאר חלקי הארץ ההפגנות לא כל כך מזיזות למצביעי הימין, באשדוד הרימו את הדגל, ומתכננים הפגנת נגד במוצאי שבת הקרובה מול מפגיני השמאל. בקבוצה שהקימו ראשי הפגנת הנגד הנקראת "הימין באשדוד לא שותק" חברים כבר כ-300 משתתפים, כשכל אחד תורם מניסיונו וכוחו לקיום הפגנת הנגד במוצ"ש. מי שהרים את הדגל היה מעצב השיער המוכר והמוערך באשדוד עמירם בן זקן, מצביע ימין ותיק שנמאס לו לדבריו לראות את הפגנות השמאל בעירו ללא מענה.

מה בעצם גרם לך להרים הפגנת נגד?

"ראיתי שהפגנות השמאל באשדוד הולכות ותופסות תאוצה, מגיעים באוטובוסים מתל אביב כדי לחזק את ההפגנות באשדוד והחלטתי לא לתת לנצח את הקרב על התודעה".

אז מה הולך להיות במוצ"ש הקרוב?

"אנחנו הולכים להגיע מולם ולעשות רעש, ולהפגין בעד הרפורמה ולהסביר לאדון ביבי נתניהו שאסור לו להתקפל בפניהם. לא נקבל שום התקפלות, אנחנו מוכנים להידברות ולא להתקפלות".

אז אם אתם מוכנים להידברות למה להפגין?

"כי הם לא מוכנים. הם דיברו עם החמאס אבל עם הליכוד הם לא רוצים, כל המטרה שלהם היא אחת ויחידה לעשות הפיכה שלטונית ואנחנו לא ניתן לזה יד".

גם לכם יש מימון להפגנה?

"אנחנו אין לנו כסף לקנות זמבורות, כל אחד שם כמה מאות שקלים מהמארגנים וככה נצא לדרך. ארגון "אם תרצו" תרם לנו 500 דגלים. ביקשנו אישור משטרה להפגנה והם עדיין לא החזירו לנו תשובה, אני מודיע שגם אם לא יאשרו אנחנו נערוך את ההפגנה הזאת".

אתה לא חושב שכל הנושא הזה יצא משליטה ויצר קרע בעם?

"אני חושב שחובה עלינו להיות מאוחדים, אבל הם מגייסים את כל הכוחות שזה התקשורת, הטייקונים, אנשי ההייטק, אנשי המילואים, הכל כי הם הפסידו בבחירות והם מנסים לעשות פה הפיכה. אנחנו גמרנו לשתוק וגמרנו לתת לזה יד".

אולי לא מדובר בימין נגד שמאל כשאתה רואה אפילו באשדוד שידועה כעיר ימנית הפגנות גדולות יחסית?

"מדובר במיעוט שחמוש במממנים ובתקשורת מוטה ועושה רעש הרבה יותר גדול ממה שהוא. הרי כולם יודעים שלא באים לגנוב להם אף דמוקרטיה, באים לתקן עוולה של 40 שנה. תפסו אותם גונבים והם מתעקשים להמשיך לגנוב ועוד להפחיד את הציבור כאילו אין פה דמוקרטיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך