פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה לעיני אמו ברכב – צפו בחילוץ

האירוע התרחש ברחוב הר חרמון באשדוד. הפעוט חולץ בשלום על־ידי מתנדבי ידידים. ״אין איך לתאר את הסיפוק שבכל חילוץ״
ליעד פרץ, מנהל סניף אשדוד וגרמי ברדוגו.

אתמול בשעות אחר הצהריים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב הר חרמון באשדוד.

אביטל כהן, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והזעיקה את המתנדבים באזור. ליעד פרץ, מנהל סניף אשדוד וגרמי ברדוגו, אחראי מתנדבים בסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בזריזות ונחישות.

ליעד מספר: "אני וג׳רמי היינו בעיצומן של הכנות ליום המעשים הטובים כשקיבלנו את הקריאה, מיד יצאנו לכתובת והגענו תוך דקות ספורות. מתברר שבעת ירידת האמא מהרכב על מנת לקחת את בנה, המפתחות נפלו על רצפת הרכב ולפתע הדלתות ננעלו, כשהפעוט בתוכו לבדו. מכיוון שלרכב קיימת נעילת וואקום, היה קושי מסויים בפתיחתו ולכן לאחר שניסינו את כל האפשרויות ללא הצלחה, נאלצנו לשבור את החלון הרחוק מהילד ולחלצו מהרכב. לא שייך להתרגל לתחושת האדרנלין בזמן חילוץ, מרגש ומספק כל פעם מחדש במיוחד במקרה כזה מסעיר. האמא ועובר האורח שחייג למוקד ידידים הודו לנו רבות על המענה המהיר".

בידידים שבים וקוראים להורים לפקוח את עיניהם בעת ירידה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 מכל טלפון, ללא כוכבית.

https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך