משדרגים את חווית הלימוד של הילדים לקראת האביב

האביב קרב ובא וזה הזמן לבדוק האם יש לחדש ציוד לבית הספר, כדי לייצר עבור הילד את חוויית הלימוד הטובה והיעילה ביותר
תמונה: freepik

פעמים רבות, המלאי שרכשתם בתחילת השנה אוזל סמוך לתקופת האביב וחג הפסח והחופשה הארוכה מהווים את הטיימינג האולטימטיבי לבדוק מה חסר ולהשלים ולשדרג גם בהזדמנות זו את מה שדורש ריענון.
הטעם המשתנה של הילד בשילוב דרישות שונות יכולים להוביל לצורך ברכישת ציוד משרדי.
מומלץ לעבור על פינת הלימוד, לנבור בילקוט ולגבש רשימה מחודשת ולהחליט ביחד עם הילד מה לקנות.
לפניכם מספר דגשים חשובים בבחירת הפריטים החיוניים להמשך השנה, שילוו את הילד עד החופש הגדול.

לתקתק את התיק הנכון

אם לא רכשתם תיק בתחילת שנה או אתם רוצים לעדכן בדגם חדש בעקבות שינויים בצרכים ובאופנות המתחלפות או מעוניינים לנצל מבצעי סוף עונה וחיסולי מלאי, השקיעו בבחירת תיקים לבית ספר לבנות ולבנים שיעמדו בקריטריונים של פרקטיות ואיכות.
זכרו שעליהם לסחוב את הילקוט על הגב ולכן, אלה צריכים להיות תיקים אורטופדיים ובעלי שטח אחסון משמעותי, זאת על מנת להכיל את כל מה שעל הילדים לשאת עמם ללימודים.
מומלץ לבחור תיק בעל גב מרופד ורצועות רחבות מרופדות אותן ניתן לכוון גם בהתאם למבנה הגוף, להדק או לשחרר וכדומה.
מבחינת טיב החומר, הימנעו מלכתחילה מילקוטים בעלי תפרים רופפים והעדיפו חומרי גלם איכותיים בסטנדרט גבוה, שיחזיקו מעמד היטב.
התייחסו לדרך הארגון בתיק עצמו והאם הוא בעל הפרדה בין פריטים שונים, בעל כיסים חיצוניים, חלוקה פנימית שתאפשר שמירה על סדר וכן חלוקת משקל בריאה יותר לגב ולשיווי המשקל. 

טיפים לבחירת קלמר

קלמרים הם חלק בלתי נפרד מציוד לבית הספר כשקיימים דגמים מסוגים שונים, כולל כאלה המעוטרים בהדפסים גראפיים ססגוניים או בדמויות אהובות מעולם הילדים.
שימו לב לעמידות הקלמר, האם עשוי מבד או הוא מתכתי, נפתח ברוכסן וכן לצורניות האופיינית לו – האם מבנה של גליל או מלבן והאם הוא נפתח לשניים, חלוקה של כמה תאים הוא כולל והאם אלה מעוצבים בדרך ייעודית לטובת מכשירי כתיבה ספציפיים כמו מיקום ייעודי לעט, מחק, מחדד, טושים וכדומה.

כלי הכתיבה שאי אפשר בלעדיהם

כאשר מדברים על ציוד לבית ספר, לוקחים בחשבון גם את הפריטים שמשרתים בנאמנות את הילדים על בסיס יומיומי בלימודים וכדאי שתהיה מהם אספקה מלאה בבית ובלימודים. למשל, עפרונות חידוד ועטי עפרון וכן טושים כולל מרקרים להדגשה שחשובה מאוד לתהליך הקליטה בעת הלימודים, עטים נוחים לאחיזה וטיפקס, מחק, מחדד. התייחסו גם לציוד שרלבנטי לפי מקצועות לימוד כמו למשל, סרגל, מחוגה, מחשבון לשיעורי מתמטיקה, צבעים מסוגים שונים, מכחולים לשיעור אמנות. 

אוכלים שותים ונהנים

כלי האוכל אף הם קריטיים לאבזור ואולי תרצו לחדש אותם בדגמים בגרסות עדכניות. קופסת אוכל עם חלוקה נוחה במיוחד לילדים שאוהבים להפריד בין העיקרית לתוספת ובקבוקי מים ספורטיביים בצבעוניות עשירה.
בחרו ילקוט שיוכל גם להכיל את אלה בנוחות ושלילד יהיה נוח לשלוף ולהשיב את קופסת האוכל ואת הבקבוק לתיק. 

למרבה השמחה, כיום ניתן לרכוש אונליין ציוד משרדי וציוד לבית הספר מהמותגים המובילים ובמחירים אטרקטיביים להפליא, כך שחידוש המלאי פשוט ומהיר יותר מתמיד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך