החיוך כבר לא מושלם- בקשת עובדים לפרק את מרפאת השיניים

4 עובדים של מרפאת השיניים "חיוך מושלם" בבית יוניטרייד באשדוד הגישו השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בקשה לפרק את חברת ליאון ניהול מרפאות בע"מ שניהלה את המרפאה באשדוד.

בבקשת הפירוק שהגישו העובדים, מרביתם תושבי אשדוד, באמצעות בא כוחם עו"ד ינון פריד, נטען כי החברה שניהלה את המרפאה חייבת לארבעה סכומים נכבדים בגין שכר עבודה, דמי הבראה, פדיון חופשה, נסיעות והפרשות בגין פנסיה חובה, פיצויי פיטורים והודעה מוקדמת.
התובעים, רופאת שיניים, שתי סייעות ומזכירה בכירה, טוענים כי ב-15 למאי השנה פוטרו כל עובדי החברה ונאמר להם כי המרפאה "חיוך מושלם" סוגרת מיד את שעריה. רופא השיניים הבכיר והוותיק שניהל את המרפאה בעצמו נכנס להליכי פשיטת רגל, והוצא נגדו צו כינוס נכסים.

עו"ד ינון פריד טוען בבקשה לפירוק כי מאחר שהחברה ובעלת המניות היחידה שלה לא השיבו משך 23 יום לדרישה לתשלום החובות שהיא חייבת לאחת העובדות, יש לראות בחברה כחדלת-פירעון עילה המצדיקה מתן צו לפירוק החברה. עוה"ד מציין כי מתן צו פירוק כנגד החברה במהירות המירבית יאפשר לעובדים לקבל חלק מזכויותיהם לפחות מהמוסד לביטוח לאומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך