בשנת 2017 פותח מדד דיגילוקאלי שלDeloitte , הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל. היתה זו הפעם הראשונה שפותח מדד אובייקטיבי, וכבר בתחילת דרכו עורר עניין בקרב מקבלי ההחלטות והציבור בישראל, היות והוא יכול לסייע לרשויות המקומיות לשפר את השירות הדיגיטלי לתושב ולעסק. בשנת 2018, המדד הורחב והוא מספק למעלה מ-10,000 נתונים שנאספו על 255 הרשויות המקומיות בישראל. המדד בוחן את הרשויות ב-4 קטגוריות: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה, כפי שהם משתקפים באתרי האינטרנט והרשתות הדיגיטליות המופעלות ע"י הרשות.
בשירות לתושב ההתמקדות היא בהנגשת שירותים שונים כמו: תשלומי ארנונה, מים, דו"ח חניה, בקשה לתו חניה, ערעור על דו"ח חניה, בקשה להנחה בארנונה, בקשה לחילופי מחזיקים בארנונה, אפשרות ליצירת קשר דרך האתר, צ'ט עם נציג באתר הרשות, גישה ל"תיק תושב", רישום לגני ילדים, רישום לבתי ספר וזימון תור לקבלת שירות פרונטלי ברשות. הציון של אשדוד 100 (63 ממוצע ארצי).
בשירות לעסק ההתמקדות היא בהגשת בקשה לרישיון עסק, בדיקת סטטוס רישוי עסקים, תשלום אגרת רישיון עסק, תשלום אגרת שילוט, הגשת בקשה לרישיון שילוט, בדיקת סטטוס רישיון שילוט, אזור ייעודי לעסקים באתר ומידע לפתיחת עסק (צ'קליסט). הציון של אשדוד 100 (34 ארצי)
בנגישות הפלטפורמות הדיגיטליות השירות כולל: אפשרות לחיפוש מתקדם באתר, התאמת האתר למובייל, תמיכת בדפדפנים שונים, סרגל נגישות, קיומו של אתר אינטרנט, קיומה של אפליקציה עירונית בסלולר, קיומו של עמוד פייסבוק רשמי, מספר הלייקים לעמוד הפייסבוק (ביחס למספר תושבי הרשות), זמן התגובה של הרשות בעמוד הפייסבוק, שימוש ברשתות חברתיות נוספות (כדוגמת אינסטגרם וטוויטר) והפניית האתר לפלטפורמות דיגיטליות נוספות. הציון של אשדוד 82 (77 ארצי).
בשירותי תכנון והנדסה השירות כולל: GIS, איתור ועיון בתיק בניית, תשלום עבור הזמנת תיק מידע הנדסי, בדיקת סטטוס בקשה להיתר בנייה, הזמנת שומת היטל השבחה והגשת התנגדות להיתר בנייה. הציון של אשדוד 83 (54 ארצי).
סיון אפריאט בוחבוט, מנהלת המחלקה לשירותים דיגיטליים וס.מנהל אגף המחשוב, אחראית על ניהול והובלת מערך השירות הדיגיטלי והובלת התהליכים האסטרטגיים לטרנספורמציה דיגיטלית, לצורך שיפור השירות וייעול תהליכי העבודה. המחלקה משקיעה רבות בפיתוח שירותים דיגיטליים מתקדמים לטובת תושבי ולקוחות העיר אשדוד, בדגש על חווית הלקוח, שירות דיגיטלי פרואקטיבי, ופרסונליזציה והתאמה אישית ללקוחות, תוך פיתוח קהלים, שירותים חדשים ותהליכי שירות משמעותיים. סיון: "המחלקה שלנו אחראית על ייזום וניהול פרויקטים טכנולוגיים ומוצרי פיתוח, ואפיון והקמת תהליכי שירות דיגיטליים מורכבים, במטרה לספק מערך שירות דיגיטלי רחב ואחיד ברמתו לכלל היחידות ולמגוון הלקוחות, בהתאם לנורמות השירות החדשות בעולם הדיגיטל, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים בעיצוב השירות ועמידה בדרישה לעדכניות וחדשנות, והכל בהתאם למדיניות וחזון ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי".
לסיון, מהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, בעלת תואר שני במנהל עסקים ומתכנתת Full Stack Web, רקורד מרשים בתחום המקצועי. היא מרצה בקורס צוערים בשלטון המקומי ובקורס קידום איכות השירות במשרד הפנים, דוברת במליאת קהילת הערים החכמות לשנת 2021 במוני אקספו ופעילה במיזם הלאומי 265 של ישראל דיגיטלית ומשרד הפנים. על הזכיה היא אומרת: "אני מודה לראש העיר, למנכ"ל, להנהלת העירייה ולראש אגף המחשוב על התמיכה הרבה ביישום האסטרטגיה הדיגיטלית לצורך שיפור השירות הדיגיטלי" ומציינת בסיפוק רב את מיקומה של אשדוד בדירוג הארצי: "מקום 4 בדירוג הכללי הוא מקום מכובד מאוד, ובמיוחד לאור כך שהיא קיבלה במדד ניקוד מלא ב-32 מתוך 35 פרמטרים שנבדקו, וציון משוקלל של 96 מיתוך 100, כאשר הממוצע הארצי הוא 56!!"