בן שמעון: "אנחנו עושים דברים גדולים השנה" – צפו כיצד השחקנים חוגגים עם המאמן.

אמר את הדברים בסיום הניצחון על נתניה (0:2) והעלייה לפלייאוף העליון. הקשר חמודי כנעאן: "עבדנו קשה בשביל זה. השגנו את המטרה העיקרית".
בן שמעון.

איזו חגיגה הייתה בסיום המשחק בצד של מ.ס אשדוד. אשדוד ניצחה בגדול את נתניה (0:2) ועלתה לפלייאוף העליון. גם הקהל שהגיע חגג עם הקבוצה עונה חלומית של פלייאוף עליון וחצי גמר גביע המדינה.

רן בן שמעון המאמן, נשלף מהחגיגות בסיום לראיון: "לא רצינו לסמוך על אף אחד. ניצחנו בצדק. היינו ראשונים לכל כדור. זה ניצחון גדול וענק. אני לא יכול לקחת את הניצחון מהשחקנים שלי. אנחנו עושים דברים גדולים השנה. הצלחנו להגיע לפלייאוף העליון בזכות ובמאני טיים. אני ממש מאור. ממש מאושר. הסיפור הגדול הוא לנצח במקום שחשבו שתיכשל בו. השנה מה שאשדוד עושה זה באמת לצאת מהבינוניות – להגיע לחצי גמר גביע המדינה, להגיע לפלייאוף העליון, לשחק כדורגל טוב כל העונה. אני גאה בשחקנים שלי".

מה המטרות בפליאוף העליון?

"למדנו שכל משחק פתוח לחלוטין. לי אין ספק שנבוא לשחק כדורגל פתוח והתקפי. נרצה לעשות אתה כדורגל הכי וטוב. אנחנו ספורטאים בנשמה שלנו ולא אוהבים להפסיד בשום משחק. הליגה נפתחת מבחינתנו מחדש, ובחיוך,.

חמודי כנעאן קשרה של הקבוצה, ושחקנה הבולט העונה: "עבדנו קשה בשביל זה. השגנו את המטרה העיקרית. העונה לא נגמרה. יש לנו חצי גמר ופלייאוף. המטרות לעשות תוצאות טובות בפלייאוף. אנחנו ננסה להגיע למקום הרביעי ועלייה לגמר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך