רחבת העירייה: מאות מפגינים נגד המהפכה המשפטית

המחאה ברחבת העירייה החלה בשעה 19:30 ומשכת עד השעה הזו, על פי הערכות למקום הגיעו כמה מאות מתושבי העיר להפגין, לעת עתה לא נרשמו אירועים של הפרת הסדר הציבורי

מאות מתושבי אשדוד שאינם תומכים במהפכה המשפטית של ממשלת הימין, הגיעו לפני שעה קלה לרחבת בניין העירייה. שם כמתוכנן מדי מוצאי שבת מתקיימת הפגנה נגד הרפורמה המשפטית של ממשלת הימין, בניצוחם של שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן שמוציא לפועל את האג'נדה הימנית, ומקיימים את רצון הבוחר ששלח אותם חזרה לשלטון.

כזכור, מאז קמה הממשלה היא החלה לממש את הבטחת הבחירות שלה לשינוי שיטת הממשל, ויצירת משילות בישראל, כשהדרך לשם חייבת לעבור בריסון כוחו של בית המשפט העליון, אך הדבר לא מצא חן בעיני השמאל שיצא להפגין בהמוניו נגד הרפורמה המשפטית.

גם הערב עשרות אלפים הגיעו לתל אביב ולמוקדים אחרים, בין הייתר לאשדוד, אליה על פי הערכות הגיעו כמה מאות אנשים, על מנת למחות נגד חקיקת חוקי הרפורמה המשפטית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך