עלו לעליון

מ.ס אשדוד הייתה צריכה נקודה בכדי לעלות לפלייאוף העליון במשחק מול מכבי נתניה, בחוץ, אבל היא ניצחה 0:2 ועלתה לשם בגדול.
חוגגים. שחקני מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה)

זה היה משחק של להיות או לא להיות. בפלייאוף העליון הכוונה. מ.ס אשדוד יצאה לנתניה למשחק האחרון בליגה הסדירה ואולי הכי קשה שיכולה הייתה לבקש, מול מכבי נתניה בחוץ. אבל היא עשתה זאת כשהיא תלויה בעצמה. תיקו ומעלה והיא בפלייאוף העליון. אשדוד עקבה אחרי מה שקורה בסכנין במשחק בין סכנין לבית"ר ירושלים שאיימה על המקום של אשדוד בפלייאוף העליון. בסיום אשדוד ניצחה ובגדול  0:2 וקבעה שהיא עם שש הגדולות.

זה התחיל כשחמודי כנעאן שלח (14) כדור מצוין מצד אל צד, המגן טום בן זקן המשיך לרחבה בנגיעה ואבנעזר ממאטה נכנס לא טוב לכדור שיכול היה להיות הרבה יותר מסוכן. רוב המשחק היה בין הרחבות. השוערים כמעט ולא נגעו בכדור, במיוחד יואב ג'ראפי מהצד של אשדוד.

חמודי כנעאן בבעיטה מצוינת מקצה ה-16 (44) בעט כדור שכמעט עשה את הדרך לשער. אבל על כמעט לא מקבלים נקודות. זה נגמר בלי שערים משני הצדדים ועם אפס אפס. תוצאה שמביאה את אשדוד לפלייאוף העליון. נותרה לה מחצית אחת לקבוע את זה רשמית.

גם הקהל האשדודי חגג. (צילום: טל אקוקה).

חמודי כנעאן היה זה שוב שפתח את המחצית השנייה (46) בבעיטה מה-16 ליד השער. אזולאי (65)מנתניה עוד סיכן גם הוא בבעיטה מהאוויר, אבל אז הגיעה הדקה הטובה ביותר של אשדוד העונה. בדקה ה-67 כבשה סכנין מול בית"ר ועלתה ליתרון של 0:1. אשדוד חגגה. אבל באותה הדקה חגגה פעמיים…עם שער של עצמה. אקולטסה פרץ מצוין על הקו, הוציא רוחב ובלם נתניה, נאסים אוסמו כבש שער עצמי. 0:1 לאשדוד.

כנעאן אחרי 5 דקות כבש שער מדהים מפינת ה-16, אבל הוא נפסל בטענת נבדל מוצדקת. אשדוד הרגישה כמו קובצת פלייאוף עליון בדקות האלה.

רן בן שמעון.

עכשיו מ.ס אשדוד רצתה שהמשחק הזה רק ייגמר. המאמן רן בן שמעון ערך חילופים שישמרו לו על התוצאה הכל כך חשובה במשחק הזה כשהכניס את גיל כהן ורועי לוי. יואב ג'ראפי עוד הציל שער לטובת נתניה מכדור חופשי (84) ואשדוד התבשרה על שער נוסף בדוחא לסכנין על ירושלים, אבל זה לא עניין אותה כבר.

שער בדוחא? ממש לא. שער בנתניה. אשדוד עלתה ל-0:2 בתוספת הזמן וסגרה הכל רשמית ומעשית. רועי לוי המחליף פרץ על הקו תוך השוא עבור כל מגן נתניה שלידו. הוא הוציא רוחב ואקולטסה כבש אולי את השער הכי קל שלו אי פעם. 0:2. לאשדוד. שתי דקות אח"כ השריקה המיוחלת שסגרה את העונה הסדירה גם הגיעה ואיתה הבשורה – במחזור הבא אשדוד תתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה….כי היא בפלייאוף העליון.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צבטקוביץ', קופרמן (גיל כהן, 76), סבג, סבן, שחף, אוחנה נפצע (אקולטסה, 28), כנעאן (רועי לוי, 76), ממאטה (בריהון, 61). 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך