משחק על עונה שלמה

כל העונה של מ.ס אשדוד תתרכז במשחק אחד במוצאי השבת מול מכבי נתניה (19.30, אצטדיון נתניה). תיקו ומעלה והיא בפלייאוף העליון. זכאריה מוגיס הפצוע, ייעדר.
מוגיס.

חמשת המקומות הראשונים בפלייאוף העליון הם די סגורים, אפילו מאוד. מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי ת"א, הבטיחו מזמן את מקומן. במחזור האחרון מכבי נתניה והפועל ירושלים (עם ניצחון סופר מפתיע על מכבי ת"א) הבטיחו גם הן. נותר מקום אחד ששתי קבוצות נאבקות עליו, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים.

במוצ"ש ייערך המחזור האחרון של הליגה הסדירה. מ.ס אשדוד תשחק מול מכבי נתניה, בנתניה (19.30). ניצחון של אשדוד והיא בפלייאוף העליון. תיקו גם יביא אותה לשם, כי לאשדוד הפרש של 7 שערים יותר מבית"ר ירושלים, שתצטרך לנצח את סכנין, אצלה היא מתארחת, בתוצאה של 7 שערים ומעלה.  גם הפסד עשוי להספיק לאשדוד אם בית"ר ירושלים תפסיד לסכנין, שצריכה בעצמה את הנקודות לפלייאוף התחתון. זה נראה טוב כרגע מצידה של מ.ס אשדוד. אפילו טוב מאוד.

מי שייעדר מהמשחק הוא השחקן "החם" של אשדוד במשחקים האחרונים, זכאריה מוגיס, הפצוע. נראה כי אבנעזר ממאטה עשוי להחליפו, אבל הוא אינו האופציה היחידה. גם הקפטן טום בן זקן יחזור מהרחקה.

כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה נמרו הצפי הוא לכ-500 אוהדי לפחות אשר יגיעו למשחק. לאחרונה יש התעוררות בקרב אוהדי הקבוצה. למשחק מול סכנין הגיעו 2100 צופים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך