קיר בלתי נשכח – רעיונות לשילוב פתרונות חיפוי בשיפוץ הבית

שיפוץ הבית הוא אינו משימה פשוטה, אך הוא בהחלט יכול להכניס לבית אווירה רעננה ונעימה. שילוב נכון של פתרונות חיפוי בעיצוב החדרים השונים בבית יכול לשדרג אותם משמעותית וליצור מוקד עיצובי שהוא גם פתרון מעשי
תמונה: freepik

אומרים שביתנו הוא מבצרנו, ואכן, הבית שלנו הוא המקום שבו אנו מרגישים הכי בטוחים ומוגנים, מוקפים באהבת בני המשפחה ובכל הדברים שאנחנו אוהבים. ועדיין, גם הבית החמים והנעים ביותר זקוק לפעמים לשדרוג עיצובי מסוים. טרנדים מתחלפים, אופנות משתנות, צרכי בני הבית משתנים ודברים שפעם היו חדשים ויפים כבר אינם נראים כאלו היום – וזה בדיוק הזמן לעשות שיפוץ קטן (או גדול).

כאשר אנחנו יוצאים למבצע כזה, אנחנו צריכים קודם כול לבחור את חדרי הבית שבהם יתמקד השיפוץ. הוא יכול להקיף חדרים רבים או להתמקד בחדר אחד או שניים בלבד. נוכל לבחור לשדרג את חדר האמבטיה הראשי או את המטבח, את חדרי השינה של הילדים או את חדר ההורים – הכול בהתאם לתקציב ולמידת הרצון שלנו בשינוי. לעתים כל שיידרש הוא צבע חדש לקיר, תאורה חדשה והחלפת חלק מפריטי הריהוט בחדר, ולעתים נידרש להחלפה משמעותית יותר של ארונות ומדפים, אמבטיות וכיורים, הזזת נקודות חשמל או מים ועוד. אז לפני שאתם יוצאים לדרך, כדאי שתתמקדו ותגדירו היטב את מטרות השיפוץ ואת הדרכים שלכם להשיגן.

אחת מן הדרכים שבהן ניתן לשדרג כמעט כל חלל בבית היא באמצעות חיפוי קירות באחד מפתרונות החיפוי הרבים המוצעים היום. חיפוי קיר מיוחד ומעוצב יכול לשדרג מיידית את החדר ולהעניק לו מגע יוקרתי וחד פעמי, שישמש רקע נפלא לשאר פריטי העיצוב והריהוט בחדר. הנה כמה רעיונות מעניינים לשילוב פתרונות חיפוי בשיפוץ הבית שלכם:

מכניסים עץ טבעי לחדר השינה

חדר השינה של ההורים הוא לא סתם מקום שישנים בו, אלא הוא גם מקום מפלט רומנטי ואינטימי שמעניק לזוג אפשרות ליהנות מזמן זוגי שקט ורגוע. עיצוב של החדר בצבעים חמימים ובחומרים טבעיים יכול להשרות בדיוק את אותו רוגע נעים שאנו מצפים לו בסיומו של יום עבודה ארוך, ואם תוסיפו לכך כריות רכות, מצעים מפנקים ותאורה הניתנת לעמעום – ההצלחה מובטחת.

דרך נפלאה להכניס את הטבע לחדר השינה היא באמצעות חיפוי הקיר שמאחורי המיטה בעץ. כך, במקום לרכוש מיטה עם לוח גב מרשים, תוכלו לתת את כל הכבוד לקיר האחורי שעליו חיפוי פרקט יפיפה, שישמש רקע נפלא למיטה הגדולה שלכם. תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי עץ – במרקמים ובצבעים שונים – ומבין מגוון צורות קרשים וצורות הנחה, כך שתגיעו בדיוק לתוצאה שאתם אוהבים.     

כיסוי מלא לחדר האמבטיה

אם חדר האמבטיה נכלל בתוכנית השיפוץ שלכם, כנראה שבשלב מסוים תצטרכו לבחור פתרונות חיפוי חדשים לקירות שלו, במקום הקרמיקה הישנה שכנראה כבר ראתה ימים טובים יותר. תוכלו כמובן לבחור באריחי קרמיקה חדשים ויפים, אך יש גם אפשרויות אחרות, מרגשות לא פחות (ואולי אפילו יותר) – ושתיים מהן הן טרצו ורזינה.

אריחי טרצו מתאימים לרצפה ולקירות חדר האמבטיה והם מספקים הגנה מצוינת מלחות. המראה של חדר שלם המכוסה באריחי טרצו הוא עוצר נשימה – מצד אחד, הפריסה המלאה באריחים גדולים יוצרת אחידות הרמונית ומרגיעה, ומצד שני, הצבעוניות של הטרצו מספקת קריצה מתוחכמת ומודרנית. תוכלו לבחור את אריחי הטרצו שלכם בגודל הרצוי לכם, בגוונים שאתם אוהבים ובגיאומטריה שאתם מעדיפים, וכך לקבל מראה שאין לאף אחד אחר.

חיפוי רזינה הוא חומר המשמש לחיפוי כל סוג משטח והוא נמרח בצורה אחידה, ללא כל חיבורים ו"תפרים". גם חומר זה מספק הגנה מצוינת לחדר רטוב, והוא יכול להימרח על הרצפות והקירות וליצור מראה מגובש ומדויק, עם תחושה של מרחב גדול יותר. הרזינה מגיעה בשלל גוונים וגימורים, כך שבטוח תמצאו את מה שאתם מחפשים ליצירת האווירה הרצויה בחדר האמבטיה שלכם.    

אנחנו אוהבים את הבית שלנו ומרגישים שהוא שומר עלינו, אך לפעמים גם אנחנו נדרשים לשמור עליו ולהעניק לו תשומת לב. שיפוץ הבית הוא אמנם לא משימה פשוטה, אך תכנון נבון וזיהוי נכון של הצרכים והרצונות שלנו יעזרו לנו להפיק ממנו את המיטב ולהעניק לו מגע עיצובי מעודכן, ופתרונות חיפוי לקירות בהחלט יעזרו לנו להגיע למטרה זו.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך