אוהדי מ.ס אשדוד עלולים להחרים את משחק חצי הגמר ב'סמי עופר'

התאחדות לכדורגל הודיעה כי משחקי חצי הגמר ייערכו בסמי עופר. אוהדי אשדוד שחיכו לרגע הזה 11 שנים, יוצאים נגד ההחלטה ושוקלים להחרים את המשחק, בגלל המרחק הגדול מאשדוד לחיפה. יוסי אלקיים יו״ר חוג אוהדי מ ס אשדוד: "נחרים את משחק חצי הגמר במידה והוא יתקיים בסמי עופר , לא ייתכן שקבוצה אחת תהייה במרחק של חצי שעה והקבוצה היריבה תיסע שעתיים וחצי".

האם אחרי 11 שנים בהם אוהדי מ.ס אשדוד חיכו למעמד הגמר, הם עלולים להחמיצו.

היום, שני, הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי משחקי חצי גמר גביע המדינה, מ.ס אשדוד – מכבי נתניה, בית"ר ירושלים – מכבי ת"א, יתקיימו באצטדיון סמי עופר בחיפה בין התאריכים 2-4.5.2023. המשמעות, אוהדי אשדוד יצטרכו לנסוע מרחק גדול למשחק.

אוהדי הקבוצה טוענים כי לא יעלה על הדעת שהמשחק ייערך כל כך רחוק ויכלול נסיעה ארוכה משמעותית. הם מבקשים קיום משחק באצטדיון חלופי קרוב ופנו גם להנהלה לעזרה. אגב לאחרונה מגיע קהל רב למשחקי אשדוד ובמשחק האחרון מול בני סכנין היו 2100 צופים.

יוסי אלקיים יו״ר חוג אוהדי מ ס אשדוד: "אנו מודיעים כי נחרים את משחק חצי הגמר במידה והוא יתקיים בסמי עופר , לא ייתכן שקבוצה אחת תהייה במרחק של חצי שעה והקבוצה היריבה תיסע שעתיים וחצי ואולי אף יותר. בשבועות האחרונים ראינו עלייה בקהל האשדודי וחבל לנו שההתאחדות לכדורגל בוחרת להרחיק את האוהדים מהמגרשים מבחינתנו ההחלטה לא הוגנת ולא משרתת אף מועדון מהקבוצות שעלו למעמד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך