נקודה לבנה.

עם שתי החמצות מהפנדל של חמודי כנעאן (שער בריבאונד מהפנדל השני9, סיימה אשדוד בתיקו 1:1 עם סכנין שבעיר הפריעה. האם זה יספיק לפליאוף העליון?
רועי לוי. נכנס וכבש. (צילום: טל אקוקה).

כל השבוע המילה שחזרה באשדוד הייתה "עונה חלומית", שני שמקים לתום העונה ואשדוד בפלייאוף העליון ובחצי גמר גביע המדינה. בכדי שהחלום ימשיך להתקיים אשדוד הייתה צריכה לעבור במוצ"ש את בני סכנין, שמצידה החלום הזה לא מעניין והיא רצתה לאסוף נקודות לפלייאוף התחתון. זה נגמר בתיקו 1:1, כשאשדוד שהחמיצה, כולל שני פנדלים (עם ריבאונד שהפך לשער בפנדל השני -מ.ס) רואיה להרבה יותר מזה. בשבוע הבא מסתיימת הליגה הסדירה. יהיה מעניין. ימים יגידו האם אשדוד תגיע לעליון.

הכל בטבלה צפוף וברורה היה שאשדוד חייבת ניצחון. היא פתחה עם מערך התקפי, כשסכנין הסתפקה בחלוץ אחד, גיא מלמד וניסיונות "עקיצה". בקה ה-16 אשדוד יכולה הייתה לעלות ל-0:1. צבטקוביץ' בכדור גדול השאיר את מוגיס מול מלמד, האחרון הכשיל אותו והשופט אסולין קבע פנדל חמודי כנעאן, הבועט הקבוע, בעט לקורה.  מוגיס שוב הגיע למצב של שער (23) וגד עמוס ביציאה אמיצה מנע שער. אשדוד הייתה שווה גול.

אבל ככה זה בכדורגל. לא תכבוש, תספוג. סכנין  כבשה בניגוד למה שקרה במגרש. אבו דוסו פרץ משמאל (32) שלח רוחב ופביאן  מול שער ריק ובלתי מכוסה עשה 0:1. לא להאמין, סכני רק הסתגרה ובהתקפה וחצי כבשה.

מוגיס מול גד עמוס. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בלחץ על שער סכנין. מיכאל אוחנה (50) שלח כדור מקו ה-16 מעט מעל לשער. סכנין המשיכה מצידה להתגונן ולחפש לשמור על התוצאה או אולי להרוויח שער במתפרצת. זו הייתה מחצית כמעט לגמרי במעמד צד אחד.

בדקה ה-60  אשדוד קיבלה עוד הזדמנות גדולה עם כדור חופשי של כנעאן וצבטקוביץ' נגח מקרוב לחוץ. זה הזכיר כמעט את המחצית הראשונה אשדוד לחצה סכנין כבשה. זה קרה כמעט גם במחצית הזן בדקה ה-64 כשקרדוסו נגח כדור מתוך ה-5 לאחר קרן והפעם ג'ראפי הוציא בזינוק מצוין שער בטוח.

21 דקות לסיום גד עמוס מנע את שער העונה. חמודי כנעאן מסר כדור מיעקב בריהון שבעט מספרת מהאוויר ועמוס בזינוק אדיר הציל. עד עכשיו לא ברור איך. התסכול של שחקני אשדוד היה גדול עוד ועוד החמצות מול סכנין שהסתפקה בלהפריע. אח"כ הגיע מוגיס (75) שיכול היה לנגוח חזק יותר מעשרה מטרים ואולי להשיג משהו.

בדקה -78 אשדוד גם עשתה את זה. חמודי כנעאן הוכשל ברחבה. השופט אסולין קבע םנדל. חמודי כנעאן לקח גם את הפנדל הזה. גם הפעם הוא החמיץ אבל למזלו את הריבאונד בעט פנימה רועי לוי שנכנס כמחליף דקה לפני כן. 1:1 מוצדק. אשדוד רצתה ניצחון שבהחלט הגיע לה. ניצחון שיביא אותה קרוב מאוד לחלום הפלייאוף העליון. אשדוד עלתה למעלה וסכנין כמעט ניצלה את זה. ננאד צבטקוביץ' הוציא מהקו כדור נגיחה שכבר נראה נכנס פנימה. אשדוד ירדה מאוכזבת בסיום היא הייתה שווה יותר מנקודה, אבל תסתפק בה.

.ס אשדוד: ג'ראפי,  זסנו (רועי לוי, 77) אוואני צבטקוביץ', גיל כהן (קופרמן, 46), סבג, הרוש (בריהון, 35), שחף כנעאן, אוחנה (אדיר לוי, 93),  זאקריה (ממאטה, 77).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך