אחרי ניתוח ברצועה הצולבת, לוקאס סלינס חוזר לאימוני כושר

הניתוח נערך רק לפני חודשיים. קצב ההחלמה של סלינס קשר מ.ס אשדוד הברזילאי, מהיר מאוד וגורם לשביעות רצון. שחקני הקבוצה ביקרו בבתי ספר באשדוד כחלק מהשירות לקהילה.
סלינס באימון. (צילום: משה סידי).

שביעות רצון גדולה במ.ס אשדוד מקצב ההחלמה של הקשר הברזילאי של הקבוצה, לוקאס סלינס, שעבר רק לפני חודשיים ניתוח ברצועה הצולבת.

 

סלינס, שנותח לפני חודשיים, התחיל אימוני ריצה וכושר, ומדובר בפעולות שהוא אמור היה לעשות רק בעוד חודשיים. השחקן עצמו אמר: "אני מאוד מרוצה ומקווה מאוד לפתוח את העונה הבאה עם הקבוצה". אגב לשחקן חוזה רק לעונה הזו. סלינס: "מאוד הייתי רוצה להמשיך באשדוד".

שחקני הקבוצה ויליד אחד מבתי הספר. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד).

בנושא אחר,  בקבוצה ממשיכים לחבר את הילדים בעיר לקבוצה. השבוע כל שחקני הסגל של הקבוצה התפזרו לבתי הספר השונים בעיר. השחקנים דיברו עם התלמידים על מגוון נושאים חינוכיים בדגש על אלימות וגזענות בספורט ובחיים בכלל, בהמשך חילקו חתימות והצטלמו עם התלמידים, וכמובן לסיום שיחקו במגרשים עם הכיתות השונות בבתי הספר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך