שימו לב

אזהרה לקראת פורים של כבאות והצלה לישראל

האזהרה היא מפני שימוש בנפצים, צעצועים מסוכנים ותחפושות דליקות. תת טפסר ציון שנקור סגן מפקד מחוז דרום : "אנו בכבאות והצלה לישראל נערכים לאירועי פורים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות ההסברה בכדי שנוכל לעבור את החג בשלום".

לקראת חג הפורים הקרב ובא, מחוז דרום בכבאות והצלה לישראל מזהיר את ההורים והילדים מפני שימוש בנפצים, צעצועים מסוכנים ותחפושות דליקות.

הנתונים הסטטיסטיים המצויים בידי כבאות והצלה לישראל מצביעים על כך שרוב תאונות הכוויה הקשות של הילדים מתרחשות בבית הספר, בגן או בבית, כאשר אין השגחה של הורים או מבוגרים וכתוצאה ממשחקי ילדים בפיקות, נפצים תרסיסי שלג ועוד.

תת טפסר ציון שנקור סגן מפקד המחוז : "חג פורים הוא חג שמח וחשוב גם שיהיה בטוח. אנו בכבאות והצלה לישראל נערכים לאירועי פורים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות ההסברה בכדי שנוכל לעבור את החג בשלום. אנו מאחלים לכולם חג שמח ובטוח".

להלן הנחיות בטיחות לקראת פורים:
• תחפושות הן דליקות, יש ללמד את הילדים להתרחק ממקורות חום ואש.

• אין להשתמש בנפצים וזיקוקים הגורמים לפציעות ועלולים לגרום להתלקחות התחפושת.

• במקרה של אדם בוער יש להפילו אל הקרקע ולגלגל אותו, ניתן להשתמש בשמיכה או בבד עוטף על-מנת לחנוק את האש.

• אין להפעיל מטף על אדם בוער – סכנת  חנק.

בכל מקרה של דליקה יש להתקשר לכבאות והצלה– 102.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך