רק לא בגמר

מכבי ראשל"צ גברה על האלופה הפועל אשדוד 28:29. השתיים עוד ייפגשו בגמר גביע המדינה ב-27 בחודש,

המחזור השביעי בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד הסתיים. הפועל אשדוד עם עוד הפסד בבית העליון. מכבי ראשל"צ גברה על האלופה מאשדוד 28:29. השתיים עוד ייפגשו בגמר גביע המדינה ב-27 בחודש. התקווה היא שבגמר התוצאה תהיה אחרת. מכבי ראשל"צ הגיעה אחרי ניצחון גדול בהרצליה. אשדוד לאחר מפלה ביתית מול רמת השרון, ושוב בהרכב שחסר שחקנים מרכזיים בגלל פציעות אבל הפעם היא נראתה הרבה יותר טוב.

מכבי ראשל"צ עלתה ליתרון ראשון. אופיר כהן השווה עבור אשדוד ל-4:4. צמד שערים של נדב ניזרי סגרו את עשר הדקות הראשונות ב-4:6, והובילו לפסק זמן מוקדם של אנדראה ווקייביץ'. המהלך המעניין הבא הגיע, כאשר ירמי סידי החטיא פנדל (קורה), נדב ניזרי לקח את הריבאונד וסחט מיד נוסף, וסידי דייק בפעם השנייה – 6:9 (15'). אופיר כהן מנגד היה המוציא העיקרי לפועל של אשדוד בהתקפה. פאבל אטמן העלה ל-7:10. עמרי קושמרו ואור פרקש הורידו למינוס שער. שם התגבר הקאמבק האשדודי. קושמרו רשם מהפך 12:11 (25'), ושער של עומר גרא עם הבאזר הוריד את האלופה ליתרון שני שערים במחצית.

מכבי ראשל"צ מחקה את הפיגור במחצית השנייה וכבר עלתה ליתרון של שלושה שערים (20:23). ריסטו וויאצ'יץ' החזיק את האלופה בדקות האחרונות. השווה ל-24:24 ובהמשך ל-27:27, אבל מכבי ראשל"צ סגרה סיפור.

כבשו לאשדוד: עומר גרא 6, ריסטו וויאצ'יץ' 5, קושמרו ואופיר כהן 4 כ"א, יובל כץ 3, עמית סטלמן ואביב לייפר 2 כ"א, אור פרקש ולו אקסברוד 1 כ"א. שוערים: סבטיסלב וורקיץ' 5 עצירות מ-17 זריקות. אורן מאירוביץ' 6 מ-20. שופטים: מתן פינקר ואלון קפלינסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך