רושמות כבר מינוס שניים

משחק קשוח ורצף שלשות של רמה"ש ברבע האחרון זיכו אותה בניצחון חשוב על מכבי בנות אשדוד, 68:57, באשדוד, שרושמת מצדה הפסד ליגה שני ברציפות.

את הניצחון של רמה"ש בשני באשדוד קשה היה לחזות, וכעת נותר לראות כיצד תגיב המוליכה, שניצחה 15 משחקים מתחילת העונה – ואז נקלעה לשבוע רע ורשמה הערב כבר את הפסדה השני ברציפות הפעם 68:57.

אחרי עשר דקות הובילה א.ס רמה"ש 16:19.אשדוד חזרה לעצמה בתחילת הרבע השני ועלתה שוב ליתרון. אבל משחק סבלני של רמה"ש ובעיקר ריבוי החטאות של המקומיות מחוץ לקשת סייעו לאורחות להוביל שוב – 32:34 במחצית.

אשדוד נכנסה טוב לרבע השלישי. טוב יותר לעניינים. האורחות קלעו שתיים מ-19 הניסיונות מחוץ לקשת, כשמתחת לצבע הצליחו שתי ההגנות לבטל את ההתקפות שמולן. הרבע הסתיים ביתרון 42:45 לזכות אשדוד. אשדוד לא ניצלה את ההזדמנות לחולשה של רמה,ש בפתיחת הרבע האחרון כדי לברוח ולסגור את המשחק. זה עלה לה ביוקר בהמשך. בדקות הטובות הפער לזכות רמה"ש צמח  ל-49:59. אלכס כהן ונטישה היידמן עוד ניסו להחזיר את אשדוד לעניינים אבל דקה וחצי לפני הבאזר רמה"ש הובילה 57:68 והנחילה לאשדוד הפסד שני ברציפות, רגע לפני מחזור הנעילה של העונה הסדירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך