אדיר כהן סיכם בקבוצת הכדוריד של בנקסה הקרואטית

אדיר כהן, שחקנה לשעבר של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, חתם בנקסה הקרואטית (שהגיעה בעונה שעברה לחצי גמר הליגה האירופית)
אדיר כהן מוצג בנקסה הקרואטית.
דיר כהן, מקשר נבחרת ישראל, שגדל בהפועל אשדוד ושיחק בשורותיה, חתם בתחנה האירופית השלישית שלו – בנקסה הקרואטית – שהגיעה בעונה שעברה לחצי גמר הליגה האירופית בכדוריד, והבטיחה את ההעפלה שלה לטופ סיקסטין העונה במפעל האירופי. כהן, שגדל בהפועל אשדוד והיה שותף לזכייה ההיסטורית שלה באליפות המדינה ב-2019, רשם דרך מעניינת – האירופית החלה בשוויץ במשך שנתיים שם היה שותף לזכייה עם וינטרתור באליפות המקומית. הוא עבר לפרוליג בצרפת, ונאבק כעת יחד עם טרמבליי בעונתו השנייה במועדון על העלייה לסטארליג.
כהן היה במעקב של הקבוצה הקרואטית, שקיבל את החותמת בהופעות הטובות שלו במדי נבחרת ישראל בטורניר הכנה שנערך בחודש שעבר בקרואטיה. הוא יצטרף לנקסה בקיץ. אגב, נקסה הייתה במו"מ לפני כשנתיים להחתמת ירמי סידי. מדובר בצעד משמעותי, שמצטרף לחתימה ולהצטרפות של יואב לומברוזו, כוכב נבחרת ישראל, לסגנית אלופה אירופה, ויוה קיילצ'ה מפולין בעונה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך