מכבי אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדורעף נשים

היסטוריה. קבוצת הכדורעף נשים של אשדוד ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בגמר גביע המדינה והביאה גביע ראשון בתולדותיה למועדון. המאמן ליאור לוק: "אני גאה בשחקניות, לא רק על מה שהן עשו רק היום, אלא מה שעשו כל העונה".
צילום: לילך וייס רוזנברג

היסטוריה באשדוד.

קבוצת הכדורעף נשים של מכבי אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה לעונת 22/23. מכבי אשדוד זוכה לראשונה בתולדותיה בגביע המדינה לאחר ניצחון בגמר על מכבי חיפה 1:3 במשחק שנערך הערב, ראשון, באולם אנרבוקס בחדרה.

אשדוד ניצחה במערכה הראשונה והשנייה. חיפה, שנחשבת קבוצה חזקה מאוד חזרה בשלישית, אבל במערכה האחרונה הייתה זו שוב אשדוד שהצליחה לנצח במערכה צמודה, ולהביא את הגביע לאשדוד.

המאמן ליאור לוק: "אני גאה בשחקניות, לא רק על מה שהן עשו רק היום, אלא מה שעשו כל העונה. יש פה מעטפת וצוות שלם זה לא רק הבנות ואני. הגיעו 650 איש לעודד אותנו וזה לא ברור מאליו. אני רוצה להגיד תודה רבה לראש העיר שלנו, ד"ר יחיאל לסרי, על התמיכה בספורט. אני מקווה שנסיים עם דאבל. זו המטרה. אמא הבאתי גביע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך