מוגיס: "לפעמים להיכנס כמחליף ולהביא את השינוי, זה לא פחות חשוב". 

חלוץ מ.ס אשדוד שכבש צמד, כשהשני שווה שער עונה, והביא לניצחון הגדול, 1:2 על הפועל ת"א, לאחר פיגור 1:0 של אשדוד. המאמן בן שמעון: "הלב שלי מתפוצץ מגאווה מהשחקנים האלה".
מוגיס, משמאל, עם אקולטסה, חוגג את השער שיהיה אולי שער העונה. (צילום: טל אקוקה).

איזו חגיגה גדולה הייתה בסיום בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד. לאחר מחצית בה היא פיגרה 0:1, הקבוצה חזרה עם צמד של זאכריה מוגיס (השער השני יתמודד על שער העונה – מ.ס) לניצחון 1:2, והתקרבות חשובה לפלייאוף העליון.

המאמן רן בן שמעון: "לבוא אחרי שיא כמו מכבי חיפה כשאנחנו בפיגור, להישאר ולא לוותר גם גופנית ובעיקר מנטאלית, ולסיים בגול חשוב כזה, זו גאווה גדולה. הלב שלי מתפוצץ מגאווה מהשחקנים האלה"

בן שמעון.

בן שמעון התייחס לתקופה האחרונה בה אשדוד נכנסה חזק לתמונת הפלייאוף העליון: "התחברו לנו דברים, הצטרפו שחקנים, לקח זמן לייצר את האיזונים הנכונים. אנחנו משחקים כדורגל טוב כל העונה, אבל לנצח ולתת גולים זה דבר נוסף. הרבה שחקנים אצלנו נהיו יותר חדים, יש סגל רחב והחילופים מעלים אותנו. זה ניצחון גדול. לבוא אחרי מכבי חיפה לבלומפילד עם קהל כזה גדול והתמיכה ולנצח את המשחק, זה הישג גדול".

זאכריה מוגיס: "עבר זמן רב מאז שכבשתי צמד. זה משהו שאני לא יכול להביע. הגיע לנו לנצח, אז הניצחון משמח יותר. לפעמים להיכנס כמחליף ולהביא את השינוי, זה לא פחות חשוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך