חילוף מנצח.

זאכריה מוגיס נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה כשאשדוד פיגרה 1:0 וכבש צמד, עם שער שני ששווה שער עונה! והביא לניצחון גדול בחוץ על הפועל ת"א 1:2. אשדוד כרגע בפלייאוף העליון כשנותרו 2 מחזורים לסיום העונה הרגילה.
כובש ומנצח. מוגיס. (צילום: טל אקוקה).

אחרי התצוגה הגדולה של מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה, בה ניצחה 1:3, היה ברור שתצוגה דומה מול הפועל ת"א בשבת בבלומפילד, תקרב מאוד את מ.ס אשדוד לפלייאוף העליון. זה התחיל עם מחצית גרועה של אשדוד ופיגור בשער, אבל מחצית שנייה גדולה שלה ובעיקר שלך המחליף זאכריה מוגיס, שכבש צמד, שהשני יתחרה על שער העונה ללא ספק, והביא מהפך וניצחון 1:2 חשוב מאוד לאשדוד ומקום בשישייה הראשונה. נותרו שני מחזורים לסיום העונה הרגילה.

הפעולה הראשונה המסוכנת של שתי הקבוצות הייתה רק בדקה ה-22. ג'ראפי יצא מצוין לכדור מסוכן, שיכול היה לסבך את אשדוד, ואשדוד יצאה למתפרצת, בסיומה אלעד שחף מסר לממאטה שהיה חופשי על סף הרחבה, אבל הוא ניפק בעיטה חלשה מאוד.

אבל דקה אח"כ הסתבר שזה היה סימן לבאות. דן אייבינדר נגח כדור מתוך הרחבה מרחק 15 מטרים, ג'ראפי היה במיקום לא טוב, הדף חלש, הכדור פגע במשקוף וחדר. שער משום מקום.

10 דקות לסיום המחצית הפועל במתפרצת, ניצלה טעויות בהגנת אשדוד לכדור שפגע בקורה וכמעט עשה את ה-0:2. בדקה ה-40 גורפינקל שלח כדור מצוין והפעם ג'ראפי הדף נהדר. זו הייתה מחצית של הפועל ת"א, בה אשדוד כמעט ולא הייתה יעילה ומסוכנת, שנגמרה גם ביתרון שלה בן שער אחד.

חוגגים שוויון. שחקני מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה).

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי מבחינת אשדוד. החילוף של רן בן שמעון במחצית הסתבר כבינגו. בינגו כפול כפי שיסתבר מאוחר יותר. מוגיס זאקריה (47) שהחליף את ממאטה, ניצל טעות בהגנת הפועל ת"א לעבור את השוער זובאס וכבש מול שר ריק. 1:1. משחק חדש.

אשדוד השתלטה על המחצית השנייה. כנעאן (60) בעט כדור שטוח ליד הקורה, שכמעט נכנס. בן שמעון הכניס (60) עוד שני שחקנים עם אוריינטציה התקפית, יעקב בריהון ואלטון אקולטסה בכדי לחפש את השער השני. אקולטסה (64) הצליח לעבור תא המגן שלו, אבל לא היה מי שיוסיף נגיעה לשער. אקולטסה (67) הוסיף בעיטה מסוכנת שזובאס מנע ממנה להפוך ליתרון אשדודי. אשדוד התקרבה\

.אבל אז הגיעה הדקה ה-86 עם שער העונה. ושב זה היה זכאריה מוגיס. הכדור הגיע אליו מרחק 25 מטרים משער תל אביב. הוא הקפיץ מעל שחקן אחד, עשה אותו דבר לשני, נכנס לרחבה וזרק מעליו בהטעיה עוד שחקן ומול זובאס כבש את אחד השערים היפים שראינו פה – 1:2 לאשדוד. הפועל ת"א עוד ניסתה בתוספת הזמן עם הזדמנות של ליוס והצלה של ג'ראפי. בדקה שנותרה הורחק אנטואן קונטה בצדק לאחר עבירה גסה על כנעאן. בסיום ניצחון 1:2 לאשדוד והכי חשוב התקרבות חשובה למקום בין 6 הראשונות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 46), אוואני, צבטקויץ', קופרמן, סבג (אקולטסה, 60), הרוש (סבן, 77), שחף, אוחנה (בריהון, 60), כנעאן, ממאטה (מוגיס, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך