הכרויות למטרה רצינית עם החצי השני

אפליקציות ואתרי הכרויות הם דבר נפוץ ומוכר בימינו, וניתן למצוא מגוון לא קטן מהם גם בישראל ובעברית. אך עבור מי שמחפש/ת אחר קשר רציני, "אמיתי" וארוך טווח, מומלץ לבחור בחכמה את הפלטפורמה באמצעותה ינסה ליצור הכרויות חדשות. אתר/אפליקציית הכרויות "החצי השני" מתמקד בדיוק בסוג זה של הכרויות – הכרויות למטרות רציניות ולטווח הארוך
תמונה: pixbay

מציאת אהבת אמת אינה עניין של מה בכך, וקשה מאוד להשיג מטרה זו כאשר משתמשים באפליקציות ואתרי הכרויות רבים אשר מרבית המשתמשים והמשתמשות בהם מחפשים אחר הכרויות מזדמנות ושטחיות בלבד, או שאינם ממש סגורים על מה בדיוק הם מחפשים. מה מייחד את "החצי השני" והופך אותו למועמד מרכזי עבור כל מי שמעוניין/ת במציאת אהבת אמת וקשר רציני וארוך טווח?

הכרויות אונליין מבוססות סיכויי התאמה גבוהים – החצי השני

"החצי השני" היא למעשה אחת הפלטפורמות הוותיקות ביותר בתחום של הכרויות אונליין, פלטפורמה הפועלת בהצלחה מרובה ונרחבת כבר מעל לשלושים שנים, אפילו עוד לפני תחילת עידן האינטרנט בתפוצתו הרחבה. החצי השני החל דרכו בתור אתר הכרויות לאקדמאים – אנשים בעלי רקע ומכנה משותף רחב, בגין היותם בעלי השכלה אקדמאית. מכנה משותף זה יוצר כמובן בסיס נרחב לנושאים ותחומי עניין משותפים, השקפות תואמות של העולם והחיים וכיוצ"ב – נקודות שמעלות משמעותית את הסיכויים לכימיה טובה ובניית קשר "רציני", מעמיק וארוך טווח.

גם כיום ניתן להשתמש ב"החצי השני" בתור אתר הכרויות לאקדמאים, אך במתכונתה הנוכחית מדובר בפלטפורמה רחבה, מגוונת ועשירה הרבה יותר, אשר פונה לקהלים שונים ונרחבים ומאפשרת היכרות המבוססת על מכנים משותפים שונים.

לדוגמה, קטגוריות מרכזיות באתר נוגעות לשכבות הגילאים של המחפשים/ות אחר קשר רומנטי משמעותי. החצי השני נחשב לפלטפורמה מובילה גם בתור אתר הכרויות לבני 50 פלוס, אתר הכרויות לגיל השלישי, הכרויות פרק ב' (גרושים/גרושות, לרוב בגילאי 40 פלוס) וכיוצ"ב. חלוקה לקבוצות גילאים שכאלו מהווה את אחת הדרכים המוכחות והיעילות ביותר ליצירת הכרויות משמעותיות וארוכות טווח, כפי שיכולים להעיד אינספור זוגות אשר הכירו דרך פלטפורמת הכרויות אונליין זו, ונשארו יחד למשך שנים רבות לאחר מכן.

חשוב להבין כי "החצי השני" היא פלטפורמה הבנויה ומתוכננת על פי אלגוריתם למציאת סיכויי התאמה גבוהים ככל הניתן בין המשתתפים והמשתתפות, בניגוד למרבית האפליקציות ואתרי ההיכרויות הפועלים כיום. כיצד זה נעשה? ובכן, הפרופיל שפותח/ת כל משתתף/ת כולל פרטי אינפורמציה אישית רבים ומגוונים, והאלגוריתם של פלטפורמה זו מבצע חיפוש נרחב והתאמה בין מועמדות ומועמדים בעלי סיכויים טובים להתאים אחת לשני. התוצאות מדברות בעד עצמן – בעוד רבות מאפליקציות ההיכרויות המוכרות ביותר מייצרות בעיקר מפגשים חד פעמיים (או אף יותר מכך – שעות על גבי שעות של שיטוט בין תמונות, ללא כל מגע אנושי אמיתי במציאות…), אתר "החצי השני" מייצר בהתמדה מדי שנה זוגות מאושרים רבים המפתחים קשר רציני וארוך טווח. אם בזה אתם/ן מעוניינים/ות – בואו לנסות בעצמכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך