משכנתא במחיר למשתכן

זכיתם במחיר למשתכן? ברכותינו! כעת אתם עומדים לפני השלב, של לקיחת משכנתא עבור הדירה בה זכיתם במחיר למשתכן. כיצד מתנהל התהליך? מה הוא דורש מכם? ובמה שונה משכנתא למחיר למשתכן ממשכנתא רגילה? התשובות לכל השאלות במאמר המקצועי שלפניכם
תמונה: freepik

מה זה מחיר למשתכן?

מחיר למשתכן היא תוכנית שמעניקה לזכאים, הגרלה שמאפשרת להם לזכות בדירה בתשלום שנמוך מהערך שלה בכמה מאות אלפי שקלים. לאחר הזכייה במחיר למשתכן, בוחרים הזוכים את הדירה המתאימה להם מבין שלל הדירות המוצעות, כאשר השלב הבא הוא תהליך לקיחת המשכנתא על הדירה שנבחרה, בהתאם לסכום אותו עליהם לשלם עליה.

 

אחוזי מימון במשכנתא מחיר למשתכן

כאשר זוג עומד לפני רכישת דירה ראשונה, אחוז המימון אותו הוא מקבל מהבנק, עומד על 75%, מה שאומר שהוא נדרש להגיע עם הון עצמי שעומד על 25% משוויי הדירה. כיוון שבמחיר למשתכן הזוכים משלמים על הדירה פחות מהערך שלה, ובדירות שנקנו במסגרת "מחיר למשתכן" ו/או דירה בהנחה, אחוז המימון מחושב לפי ערך הדירה ולא מחיר הקניה כמו בדרך כלל, כך נוצר מצב שהם יכולים לזכות אף ל90% מימון מהבנק, כך שההון העצמי שיידרש מהם יעמוד על 10% בלבד.

 

הוצאת אישור עקרוני למשכנתא

ברגע שנודע לכם על הזכייה, מומלץ להוציא אישור עקרוני למשכנתא, כיוון שהדבר יכול לסייע לכם בבחירת הדירה. אמנם, האישור העקרוני למשכנתא מסייע לכם לחתימה על החוזה של רכישת הדירה, אך הוא עדיין אינו מבטיח בפועל את קבלת המשכנתא העתידית, ויש להתייחס אליו בעירבון מוגבל.

 

הגבלות בלקיחת משכנתא למחיר למשתכן

כדי להבטיח את תשלומי המשכנתא שלכם, קיימים מספר הגבלות בנושא לקיחת המשכנתא עבור משכנתא של מחיר למשתכן. חלק מההגבלות הן: מינימום הסכום אותו יהיה עליכם לשלם כנגד ההון העצמי שלכם, יעמוד על לפחות 100 אלף ₪. הגבלה נוספת, קיימת על אחוז המימון, אשר יכול לעמוד לעיתים על 90%, אך רק במקרה בו שווי ערך הדירה אינו עומד על 1.8 מיליון ₪.

 

KAR-KA – הכתובת שלכם למשכנתא

יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA, יאפשרו לכם לקבל את תמהיל המשכנתא הכי איכותי וחסכוני, גם תחת המערך של הזכייה במחיר למשתכן. חשוב לדעת כי לווי מקצועי של יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA, יכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים בכל תהליך המשכנתא, ולכן לא מומלץ לוותר על ליווי מקצועי שיכול לחסוך לכם רבות.

 

לסיכום

זכיתם במחיר למשתכן, וכעת אתם עומדים בפני התהליך המורכב של לקיחת משכנתא. יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA עומדים הכן כדי לאפשר לכם את תמהיל משכנתא מותאם אישית, שיאפשר לכם לחסוך הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

לכניסה לאתר: https://kar-ka.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך