חקירת המשטרה

החשוד המרכזי ברצח פולינה וייסמן, ביצע שחזור של הרצח – צפו בהודעת המשטרה

הותר לפרסום: תוך פחות מיממה - משטרת ישראל עצרה את החשוד ברצח פולינה וייסמן ז''ל בעיר אשדוד.
אסיר אזוק באזיקים

מרחב לכיש של המחוז הדרומי במשטרה, פתח ביום שלישי (21.2) האחרון בחקירת מקרה הרצח של פולינה וייסמן כבת ה 41 בעיר אשדוד, לאחר שכוחות המשטרה הוזעקו אל ביתה, שם היא אותרה כשהיא פצועה באורח אנוש, ומותה נקבע בבית החולים.

בהערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר, יחד עם מפקד מרחב לכיש תנ"צ ברק מרדכי, הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית בלכיש, שבסיוע תחנת אשדוד ויחידות נוספות החלו לבצע פעולות חקירה בזירה ובשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

עם התקדמות חקירת המשטרה, תוך פחות מיממה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של החשוד ברצח, צעיר כבן 23 תושב אבן שמואל, והוא נעצר לחקירה בחשד לרצח, שבמסגרתה הובא לזירת הרצח, שם שחזר את מעשיו.

מחקירת המשטרה עולה, כי ביום הרצח, התקיים לפי החשד מפגש בין החשוד לקורבן מבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת, והתגלע בין השניים ויכוח לכאורה על רקע כספי, שבמהלכו עזב החשוד את דירת הקורבן, ושב אליה לאחר זמן קצר, שם תקף אותה לפי החשד באמצעות חפץ חד ו/או קהה וגרם למותה.

בית משפט השלום באשקלון, נעתר אתמול לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד ברצח, עד לתאריך ה 2.3.23.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך