בחמישי שביתה

גם אשדוד מצטרפת לשביתה

בכתבה מי בין השובתים. ראש העיר: "עם כל הצער על אי-הנוחות שתיגרם לכם במסגרת השביתה, אנו נחושים להשיג את מטרותיה הצודקות, ואני מתנצל על עוגמת הנפש שתיגרם לכם". בשאלות מיוחדות ובמקרים דחופים ניתן להתקשר למוקד 106 ולמשרדי השירותים החברתיים..
ד"ר יחיאל לסרי.

בחמישי תערך שביתה כללית במשק. גם העיר אשדוד מצטרפת אליו.

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד היקרים, אתם בוודאי שומעים בכלי התקשורת על השביתה שהוכרזה בכל הארץ על ידי מרכז השלטון המקומי, ושאליה גם עיריית אשדוד מצטרפת במסגרת המאבק הארצי לשפר את איכות החיים של התושבים בדגש על מערכות החינוך ברחבי המדינה, ועוד נושאים כבדי משקל, שתקציב המדינה יחד עם חוק ההסדרים לשנת 2023 כפי שהוא מתוכנן, עלולים לגרום לפגיעה משמעותית באיכות חייכם. לכן, עם כל הצער על אי-הנוחות שתיגרם לכם במסגרת השביתה, אנו נחושים להשיג את מטרותיה הצודקות, ואני מתנצל על עוגמת הנפש שתיגרם לכם.

אני מבקש לפרט בפניכם את המשמעויות המעשיות של ההשבתה:
1-משרדי העיריה יהיו סגורים לקבלת קהל .
2-הסייעות בגנים ועובדי מערכת החינוך לא יגיעו לעבודה והמשמעות המעשית היא שלא יופעלו גני ילדים ומוסדות חינוך היסודי והעל-יסודי, וכן לא יפעלו הצהרונים.
אולם, החלטנו ששתי מסגרות כן יופעלו:
1-מסגרות החינוך המיוחד כולל ההסעות למסגרות אלה, יפעלו כרגיל.
2-גם מעונות היום של החברה העירונית לתרבות יפעלו כרגיל, כמו מעונות היום נעמת וויצו.
וזאת מתוך התחשבות מיוחדת במשפחות עם ילדים בגילאי 0-3.

בשאלות מיוחדות ובמקרים דחופים ניתן להתקשר למוקד 106 ולמשרדי השירותים החברתיים.
יחד אתכם נקווה שמטרות השביתה-לשיפור שכר הסייעות, לבינוי הולם של מוסדות חינוך, ותקצוב הסעות לחינוך המיוחד, ועוד דרישות חשובות של הרשויות המקומיות-יושגו כולן, לרווחת כלל אזרחי מדינת ישראל ובתוכם תושבי אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך