פולינה ויסמן היא האישה שנרצחה אמש באשדוד

הותירה אחריה באשדוד שני ילדים בני 3 ו-4. שלושה עצורים כרגע בפרשה. עובדים ועובדת סוציאליים של המנהל לשירותים חברתיים ממשיכים ללוות את המשפחה. ראשי העיר: "על כולנו כחברה וכמדינה לעשות הכל כדי למגר את התופעה הנוראה הזו, ולמנוע את הרצח הבא".
פולינה וייסמן ז"ל.

פולינה ויסמן, היא הנרצחת מאשדוד, אמש בביתה באירוע אלימות קשה, במכות פטיש. כרגע בידי המשטרה 3 עצורים בעניין. פולינה ויסמן הותירה אחריה בארץ שני ילדים בני 3 ו-4 ושני ילדים נוספים הגרים ככל הנראה במוסקבה. ואנשי הרווחה של העירייה מלווים אותם ואת המשפחה.

מהעירייה נמסר: "בהמשך לאירוע הטרגי והמצער: עובדים ועובדת סוציאליים של המנהל לשירותים חברתיים ממשיכים ללוות את המשפחה ברגעיה הקשים, ומעניקים לה סיוע נרחב. מנהל לשירותים חברתיים -בעירייה מלווים מקרוב את סידורי הלוויה יחד עם אנשי המועצה הדתית.

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר התייחס אף הוא: "רצח מזעזע של אישה ארע אמש באשדוד. רצח נוסף של אישה בישראל, הרביעית בתוך כשבועיים. גורמי הרווחה בעירייה עומדים בקשר עם בני משפחתה, להעניק להם טיפול ומענה בשעתם הקשה. ואנוכי מעודכן ע״י מפקד תחנת המשטרה בהתקדמות החקירה. רצח נשים בישראל הפך לצערי למכת מדינה, שמחייבת מלחמת חורמה למיגור התופעה, עם מעורבות משטרתית גבוהה ונקיטת יד קשה כלפי גברים אלימים, החמרת הענישה, סיוע לנשים במעגל האלימות וחינוך.

וגם לנו ברשויות המקומיות יש תפקיד חשוב, בפעולות בכל תחומי החיים להעלאת המודעות של כלל האוכלוסייה, ובמיוחד של נשים הנמצאות תחת איום על ביטחונן וחייהם. על כולנו לגלות ערנות, להתריע ולדווח בכל מקרה של אלימות כלפי נשים בסביבתנו הקרובה. בנוסף לפעולות ההסברה שאנו מקיימים, נמשיך לשפר את התשתיות במרחב הציבורי להגברת תחושת הביטחון של התושבים. על כולנו כחברה וכמדינה לעשות הכל כדי למגר את התופעה הנוראה הזו, ולמנוע את הרצח הבא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך