זקוקה לעזרתכם

"אין לי למי לפנות ואני כבר מיואשת מלראות את המקרר ריק"

אם חד הורית ל-4, נכה מאה אחוז אשדוד, נותרה ללא אוכל בביתה. האם מתפרנסת מקצבת ביטוח לאומי בלבד.
המקרר בביתה של נ'.

מצבה הנואש של אם נכה וחד הורית מאשדוד מאזור ו', אם לארבעה, שנותרה ללא אוכל בביתה, הביא אותה לפנות לעזרה בכדי לדאוג לאוכל לילדיה הקטנים. כרגע אין לה כמעט מה לתת להם, גם לא עם מ לשלוח אותם לביה"ס.

האם פנתה לאנשי עמותת "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי בתחינה לעזרה, לפחות עבור ילדיה הקטנים. האם מקבלת קצבה בגלל נכותה מהביטוח הלאומי ומזה צריכה להתקיים.

blank

נ' כתבה אל נחמן פרץ: "נחמן היקר מה שלומך ?רציתי לשאול אם תוכל לנסות לעזור לי אני פשוט מאד חולה כידוע לך עם המחלה שלי וצריכה לדאוג לארבעת הילדים שלי. כמו שאתה כבר יודע אני חד הורית והמצב על הפנים ,באמת מה זה לא נעים לי. כ"כ אתה עוזר לי אבל פשוט אין לי למי לפנות ואני כבר מיואשת מלראות את המקרר ריק".

ניתן לתרום בביט או בכרטיס אשראי בקישור המצורף
https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך