ולפעמים החגיגה נגמרת. הפסד ליגה ראשונה למכבי בנות אשדוד.

אליצור רמלה, האלופה, הנחילה לאשדוד את הפסדה הראשון 66:72, במחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל נשים.
צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

אחרי 15 משחיק ליגה בהן היא רק ניצחה, צברה קבוצת מכבי בנות אשדוד הפסד ליגה ראשון בליגת העל בכדורסל נשים. אשדוד נכנעה לרמלה, האלופה המכהנת 66:72.

מכבי בנות אשדוד דווקא פתחה את משחק העונה ברמלה באופן מושלם. היא קלעה מבפנים ומבחוץ וגרמה למארחת להיראות אבודה כבר בדקות הראשונות. הרבע נגמר ב-13:22 לאשדוד. הרבע השני נפתח שוב בקליעה חלשה של רמלה. שירה העליון, מאמנת רמלה, הגיבה בהרכב יעיל עם שלוש גבוהות, ורמלה צימקה את התוצאה במחצית ל-32:30.

המחצית השנייה התחילה בשלשה של רמלה שהחזירה אליה את היתרון. שתי הקבוצות נסמכות על הנקודות החזקות שלהן: אשדוד, שחסרה את קלני בראון הפצועה, נהנתה מערב קליעה של ווקר, בשעה שרמלה הלכה כמה שיותר פנימה. רמלה סיימה את הרבע השלישי ביתרון זעום של 49:50. שלוש דקות לסיום דרשה העליון מהשחקניות שלה לחדור פנימה ולנצל את יתרון המסה שלהן מתחת לסל ואת העובדה שמכסת העבירות של אשדוד כבר הייתה מלאה. שלשה של נור כיוף וחדירה מוצלחת של אוסטין העלו את הפער לזכות רמלה לדו-ספרתי, קצת יותר מדקה לסיום. זה נגמר ב-66:72 לזכות הקבוצה המקומית.

קלעו לאשדוד: ווקר 25, היידמן 15, דיין 8, כהן 7, סהר 7, אלדמן 4.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך