איגוד השופטים: "ה-VAR לא עבד בגלל בעיות מיקום". מ.ס אשדוד: "אלה אותם אמצעים שעבדו מצוין במשחקים אחרים".

במ.ס אשדוד דחו את טענת איגוד השופטים כאילו מיקום המצלמות מנע משופטי ה-VAR לראות שהשער של מכבי חיפה (אשדוד ניצחה 1:3) הובקע ממצב נבדל. באשדוד הגיבו לתגובה הרשמית של האיגוד: "נדהמנו לקרוא את ההודעה המביכה של איגוד השופטים בתגובה לשער של מכבי חיפה שנכבש מעמדת נבדל. מדובר בלא יותר מבדיחה עצובה".
השער בנבדל. במצלמות הטלוויזיה דווקא רואים מצוין.

באיגוד השופטים ניסו למצוא פתרון למבוכה שארעה במשחק בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה במוצ"ש, עת ה-VAR לא עבד בשער של דיא סבע מעמדת נבדל של מכבי חיפה, בניצחון אשדוד 1:3. באיגוד הטילו את האשמה על….המצלמות, שכאילו המיקום שלהם מנע לראות את הנבדל. באשדוד דחו את הטענות על הסף ואמרו כי אותן מצלמות, בדיוק באותו המיקום לא מנעו משופטי ה-VAR לראות אירועים דומים במשחיקן אחרים.

הודעת איגוד השופטים; "בעקבות עמדת חלק מהמצלמות באצטדיון הי"א באשדוד (בעיקר מצלמות ה-16), לא ניתן לקלוט דרכן את כל תחומי המגרש (אזורי הקרן מוסתרים) והדבר גורם לאי רציפות של מודל קווי הנבדל. נושא צילום כל תחומי המגרש הינו קריטי והכרחי לטובת ביצוע מיטבי של מודל קווי הנבדל. ראשי האיגוד התריעו על כך בפני ראשי המנהלת בעבר והובטח שהנושא יטופל. השבוע יתוחקר העניין מול המנהלת ואנו תקווה שהנושא יטופל. ככל שלא יטופל בשלמות יישקל אי שימוש בואר במגרשים בהם קיימת בעיה לשימוש במערכת.

ממ.ס אשדוד נמסר בתגובה: "נדהמנו לקרוא את ההודעה המביכה של איגוד השופטים בתגובה לשער של מכבי חיפה שנכבש מעמדת נבדל. מדובר בלא יותר מבדיחה עצובה. המלצתנו למנהלת ולהתאחדות, במקום לשקול אי שימוש במערכת הואר במגרשים מסוימים כפי שאיגוד השופטים מציע, ראוי יהיה לא לעשות שימוש בשופטים ובעוזרי שופטים שהיו היחידים במגרש ומחוצה לו שנזקקו לאמצעים טכנולוגיים, אותם אמצעים שפעלו מצוין העונה במקרים דומים במשחקים נגד הפועל ת"א ומכבי ת"א באצטדיון הי"א".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך