ניצחון עליון

מ.ס אשדוד ניצחה את האלופה והמוליכה, מכבי חיפה 1:3. אשדוד הוכיחה שהיא לא רק בתמונת הפלייאוף העליון, אלא ראויה להיות שם.
הרוש חוגג את השער. (צילום: טל אקוקה).

רן בן שמעון ידע שהוא חייב לנצח אם הוא רוצה עוד לחלום פלייאוף עליון עם מ.ס אשדוד. אבל מולו עמדה מי אם לא מכבי חיפה האלופה והראשונה בטבלה. בסיום הסתבר כי דווקא במשחקים האלה מול קבוצות הצמרת, אשדוד בשיאה. אשדוד עם 1:3 עדיין בתמונת הפלייאוף העליון.

אשדוד פתחה בטירוף. בדקה ה-7 עם שער. מיכאל אוחנה, שפתח לראשונה בהרכב, יצא למתפרצת של אשדוד מכדור מהיר של ג'ראפי.   אוחנה שדהר כל המגרש מסר לכנעאן לתוך רחבת חיפה שבעט, ג'וש כהן הדף ושלו הרוש היה ראשון ךהמשיך את הריבאונד פנימה 0:1 לאשדוד. חיפה הגיבה מיד עם שער שוויון (9) של שרי, אבל השער נפסל בנבדל. איזה משחק.

חיפה לחצה להשוות. אבו פאני שיחרר כדור מצוין מ-20 מטרים (21) וג'ראפי ירד מצוין והציל. חיפה התקרבה  לשוויון. לא כובשים?, נכון, סופגים. אשדוד יצאה להתקפה. (30). הכדור הגיע לג'וש כהן שהרחיק לא טוב לחוץ. אשדוד הוציאה את החוץ, הכדור הגיע למיכאל אוחנה ששלח מ-25 מטרים טיל ענק לרשת הגבוהה של כהן. איזה גולסו!!! 0:2 לאשדוד.

מכבי חיפה לא ויתרה (35, לא שהיא יכולה הייתה. חזיזה הוציא רוחב, הכדור פגע באוואני בלם אשדוד, וג'ראפי בזינוק אחורי מדהים, הדף ומנע את השער.  אשדוד שמרה על היתרון הכל כך חשוב שלה.

שחקני אשדוד מברכים את אוחנה על הגולסו.

אשדוד פתחה עם כמעט 0:3, אם אם נדייק, היה חייב להיות השלישי (47). ממאטה השתחרר מהבלם שלו, שלח רוחב וחמודי כנעאן החמיץ ממטרים. חיפה חזרה עם שער (50) דיא סבע בעט/מסר כדור לכיוום שער אשדוד, הכדור עבר את ג'ראפי, שהיה חייב להדוף.ולא לספוג – 1:2.

דקה אח"כ ושוב חמודי כנעאן החמיץ שער בטוח, עם כדור שלו מחוץ לרחבה שפגע בקורה. אשדוד עלולה הייתה להצטער מאוד על זה בהמשך. מותרות גדולות מידי לאשדוד. מכבי חיפה כמעט השוותה (61). ג'אבר הגיע לאחד על אחד מול ג'ראפי שהפעם בהצלה גדולה מנע שער בטוח. חיפה לחצה בכל הכח. 3 דקות לסיום כדור חיפאי הסתובב על הקו ורגל אחת חיפאית הייתה משווה. אשדוד שאיבדה את מובילי הכדור שלה, אוחנה וכנעאן שנפצעו, חיכתה רק לשריקה. ואז זה הגיע. בתוספת הזמן. מסירות כפולות השאירו את בריהון לבד מול ג'וש כהן, והאחרון כבש את השלישי. מוגיס עוד הוסיף שער בדקה ה-102 שנפסל. ניצחון ענק  של קבוצה שראויה לפלייאוף העליון

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו,61 ), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, סבג, הרוש (סבן, 46), שחף, אוחנה (, מוגיס, 55), כנעאן (בריהון, 61), ממאטה (חכמון, 90).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך