אשדוד ניצחה אבל בראון תעדר חודש וחצי

קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד גברה על העולה החדשה אס"א ירושלים 96:79 וחסרה את קהלאני בראון שעברה ניתוח במינסקוס ותעדר כחודש וחצי.

המשחק בין הקבוצה הבלתי מנוצחת של מכיב נות אשדוד  העונה לבין העולה החדשה, אס"א ירושלים, אמור היה להיות משחק עם עליונות ברורה לכל אורכו לזכות המארחת – אלא שמעודדות משני הניצחונות שלהן במחזורים האחרונים, הוכיחו השחקניות מירושלים שיש להם מה למכור גם מול הקבוצה שטרם הפסידה העונה זה לא הפסיק להן ואשדוד ניצחה .79:96.  מה שהעיב על הניצחון היא העובדה שסנטרית מכבי בנות אשדוד  קהלאני בראון עברה ניתוח במינסקוס ותעדר כחודש וחצי.

רבע ראשון שבו טיילר וורץ יצרה 9 נקודות הסתיים בשוויון 19:19, כשנטישה היידמן ואלכס כהן מתקשות לייצר את האחוזים הנפלאים מהמשחקים שלפני הפגרה. המשחק המצוין של וורץ נמשך גם ברבע השני, שבו גם דניאל אדאמס ותאודורה טודוריץ' נכנסו לקצב. אשדוד נשענה בעיקר על שאטורי ווקר הנפלאה, אבל לא הצליחה לברוח לקבוצת התחתית בשום שלב של המחצית. אפילו משחק הפנים המפורסם של המקומיות לא סייע להן לקטוף יותר כדורים חוזרים מהיריבה, ולהפסקה ירדה סגנית האלופה כשהיא מוליכה ביתרון זעום של 40:41.

העוצמה של קבוצות גדולות כמו אשדוד מתגלה לפעמים בכך שהן מסוגלות להכריע משחקים או להטות אותם באופן קריטי בשתי דקות טובות של כדורסל. הרבע השלישי הערב נראה כמו השניים שקדמו לו: ירושלים המשיכה להציג יכולת מפתיעה והסתכלה לאשדודיות בלבן של העיניים. אבל שתי הדקות האחרונות של הרבע היו בסימן בריחה של הצהובות: נקודות של ווקר, דיין וסהר הקפיצו את הפער ל-8 נקודות, ולרבע האחרון עלתה ירושלים כשהיא כבר צריכה לסגור פיגור 69:61.

בדיעבד התברר שאלה אכן היו שתי דקות שהוציאו לירושלים את הרוח מהמפרשים. אשדוד המשיכה לרוץ ולקלוע מהשדה באחוזים נפלאים, בשעה שירושלים כבר מקפידה הרבה פחות על הירידה להגנה. אדאמס עוד ליקטה קצת נקודות בהתקפה אבל המשחק הוכרע למעשה כבר בתחילת הרבע. בשלב הזה של העונה ירושלים זקוקה לניצחונות ולא למחמאות, אבל נראה שיש לה המון מה לקחת מהמשחק מול המוליכה, גם אם בסיומו רשמה הפסד 96:79.

קלעו לאשדוד: ווקר 25, סהר 20, כהן 18, אדלמן 15, היידמן 7, יצחקי 5, דיין 3, אוסיגוואי 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך