הכירו את הדלקן האוניברסלי

כיצד תוכלו לשלוט בהוצאות הדלק שלכם ולנהל אותן בצורה היעילה ביותר שיש? אם עוד לא שמעתם על הדלקן האוניברסלי שהופך את פעולת התדלוק לקלה ופשוטה יותר, כדאי מאוד שתכירו אותו
תמונה: unsplash

במאמר הבא, נבין לעומק את משמעות המוצר דלקן האוניברסלי ונמנה את כל היתרונות שלו. 

שנתחיל?

איך פועל הדלקן? 

הדלקן מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת של תיוג אלקטרוני אותו אפשר לקרוא בעזרת גלי רדיו. 

התיוג מאפשר הצפנת פרטים בתוך התקן פלסטיק המותקן על פתח התדלוק של הרכב. 

כאשר הנהג יגיע אל משאבת הדלק הוא לא יצטרך להתאמץ יותר מדי – רק לפתוח את פתח התדלוק ולשים את המשאבה בתוכו. המשאבה תקרא את הפרטים ותאפשר תדלוק. ומה עם התשלום אתם שואלים? הוא מתבצע באופן אוטומטי ומאפשר שליחת חשבונית מסודרת בסוף כל חודש. 

אז איך הכל התחיל? 

הדלקן הוא המצאה ישראלית והוא פותח בשנת 1983. מאז הדלקן תפס תאוצה והפך לנפוץ מאוד בארץ ובעולם כולו. 

אך יחד עם כל היתרונות, נוצרו גם בעיות הקשורות לשוק הדלק המקומי בעקבות העובדה שהדלקן אפשר למתדלקים לתדלק רק בתחנות ספציפיות. 

הדלקן הרגיל צמצם את התחרות החופשית, מה שפגע מאוד בחברות הדלק הקטנות. 

השדרוג המושלם – הדלקן האוניברסלי 

בעקבות הבעיות שיצר הדלקן הרגיל, קבע משרד האנרגיה את: " רפורמת הדלקן האוניברסלי" המאפשרת למשתמשים לתדלק בכל תחנת דלק שרק ירצו, ללא צורך בשיוך לחברה אחת ספציפית. 

הרפורמה הזו החזירה את התחרות החופשית ועצרה את הבעיה. ומה לגבי הלקוחות? הדלקן האוניברסלי מעניק להם את הנוחות הגיאוגרפית והם לא צריכים להיות כבולים רק לחברה אחת. 

יתרונות הדלקן האוניברסלי 

*חיסכון בצריכת הדלק 

הדלקן מעניק למשתמשים בו הנחה על מחירי הדלק וזהו ללא ספק יתרון משתלם במיוחד. 

* נוחות בזמן התדלוק 

כל מה שבעלי הדלקן האוניברסלי צריכים לעשות הוא רק לפתוח את פתח התדלוק ולשים בו את המשאבה. כל השאר קורה באופן אוטומטי ככה שאם אתם ממהרים לעבודה או להוציא את הילדה מהגן, יש לכך יתרון משמעותי וקיצור זמן רציני. 

 

הכל במקום אחד 

התשלום מתבצע באופן אוטומטי והחיוב ישלח אליכם בסוף כל חודש בצורה מסודרת. ככה תוכלו לראות בצורה ברורה מה היו ההוצאות על הדלק באותו החודש, את רשימת התחנות שבהן תדלקתם ועוד מגוון פרטים שפשוט יעזרו לכם להתנהל נכון כלכלית. 

ומה לגבי חברות גדולות המשתמשות בדלקן האוניברסלי? צורת החיוב הזאת עושה סדר מופתי ומונעת את הצורך מהעובדים להציג בכל פעם מחדש חשבוניות או קבלות. 

התקדמו גם אתם אל עבר הדלקן האוניברסלי 

דלקנים אוניברסליים כאן כדי להישאר. הם מעניקים נוחות, יעילות וחיסכון רב של זמן וכסף. 

אם עוד לא התקדמתם ואתם עדיין מתדלקים בשיטה הישנה ומוציאים את האשראי או את השטרות בכל פעם, זה בדיוק הזמן לעשות את השינוי! 

ב- Pumpi מציעים לכם דלקן אוניברסלי שיהפוך את פעולת התדלוק שלכם לקלה במיוחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך