נקודה למחשבה לפני חצי הגמר.

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד ייערכו ביום שלישי כשמחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד תפגוש את הפועל ראשל"צ. המחזור החמישי בשלב הבתים היה מפגש מקדים בין שתי האדומות. זה הסתיים בתיקו 26:26 דרמטי.
ניבו לוי מאשדוד מעל תומר בודנהיימר מראשון לציון. (צילום: גבי אלאלוף).

ביום שלישי הן ייפגשו בחצי גמר גביע המדינה. ברביעי הן נפגשו בליגה. זה הסתיים בתיקו 26:26 דרמטי. נקודה למחשבה. תרתי משמע.

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד ייערכו ביום שלישי ב"גן נחום" בראשל"צ, כאשר מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד תפגוש את מוליכת ליגת ווינר הפועל  ראשל"צ. המחזור החמישי בשלב הבתים בליגת ווינר גם היה מפגש מקדים או ניסוי כלים, בין שתי האדומות.

הפריוויו לקראת המפגש המרכזי והמסקרן בחצי גמר גביע המדינה בין השתיים ביום שלישי הבא – בסיומו שיוויון ובהחלט קדימון עם טעם של עוד לקראת משחק הגביע. הפתיחה הייתה של המוליכה, כאשר איתי סורקיס ונמניה פריבאק העלו אותה ל-7:5. ריסטו וויאצ'יץ' השווה ועומר גרא ביצע מהפך – 7:8 לאלופה. אולג אסטרשפקין וסורקיס החזירו את ההולכה להפועל ראשל"צ, אחרי עצירות של אורון ברגיל. יובל כץ קבע עוד מהפך והעלה ל-11:12. אראל צייטלר השווה. שערים של ניבו לוי ושל איתי סויסה שהחלים מפציעה ושב לשחק קבעו 12:14. צייטלר צימק עם הירידה להפסקה.
ליאור גורמן מהפועל ראשון לציון הערב באשדוד,
אשדוד פתחה מצוין את המחצית השנייה. ווק מילנקוביץ' ואלכסנדר באביץ' העלו אותה ל-13:16. עמית סטלמן ועמרי קושמרו קבעו 14:19 (40'). פריבאק חסם בהגנה, ותומר בודנהיימר עצר את הריצה של האלופה. אח"כ הגיעה חסימה של לידור פסו בהגנה, וסורקיס סיים מתפרצת וצימק ל-17:20 (44'). האורחת החזירה לעצמה את המומנטום עם עצירה של תום שם טוב, ושערים של פריבאק ופסו שקבעו 21:23 (53'). אשדוד החטיאה פעמיים, ופסו את סורקיס הובילו לשיוויון 24:24 (58'). באביץ' ואסטרשפקין קבעו 25:25. אסטרשפקין נפצע, תומר בודנהיימר ספג הרחקה. וויאצ'יץ' העלה את אשדוד ליתרון, אבל פריבאק כבש וקבע שיוויון.
כבשו לאשדוד: וויאצ'יץ' 7, באביץ' 5, ניבו לוי 4, יובל כץ 3, אור פרקש ועמרי קושמרו 2 כ"א, איתי סויסה, עמית סטלמן ו-ווק מלינקוביץ' 1 כ"א.  שופטים דור לרון ואמנון יעקובוביץ'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך