פתרונות הזזה ללא מסגרת לכל חדר

פתרונות הזזה ללא מסגרת משדרים ניקיון, אסתטיות ויוקרה. בעידן שבו רמת החיים והסטנדרטים הגבוהים של מפרטי הבתים, של בתי העסקים ושל המשרדים עלו, הביקוש לפתרונות הזזה לא מסגרת גובר. דלתות ההזזה חוסכות מקום, הן אינן מפריעות לתנועה בתוך החלל, המראה שלהן מודרני והן לא נטרקות ולא חורקות כמו דלתות אחרות
תמונה: freepik

לאור הביקוש הגובר נגריית "שערי ברכה" מציעה פתרונות הזזה לכל חלל שרוצים להעניק לו מראה מרשים ויוקרתי. אנו מציעים פתרונות הזזה ללא מסגרת וסוגים נוספים של דלתות הזזה. כל הדלתות המיוצרות אצלנו הן דלתות בטיחותיות, כולם עשויות מחומרי גלם איכותיים עם מנגנוני הזזה עדכניים ושקטים.

מעוניינים בדלתות הזזה, צרו קשר, צוות היועצים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת הדלת המתאימה לבית, למשרד או לבית העסק שלכם.  

 

בואו להכיר את הסוגים השונים של דלתות הזזה

התקנה של דלתות הזזה נעשית בדרך כלל בחללים קטנים שבהם רוצים לנצל במקסימום את שטח החלל. יש שלושה סוגים של דלתות הזזה, דלת הזזה חיצונית, דלת הזזה נסתרת – דלת כיס – ודלת הזזה אשר מתקפלת בדומה לאקורדיון.

דלת הזזה חיצונית היא דלת שנעה צמוד לקיר. התקנה של דלת הזזה חיצונית מחייבת קיר באורך של לפחות מטר ועשרה סנטימטר כדי שבמצב פתיחה הדלת תהיה צמודה לקיר. מבין  שלושת הסוגים של דלתות הזזה, דלת הזזה חיצונית היא הדלת הפופולארית והנפוצה מבין כולן מאחר והמחיר שלה זול יחסית לסוגי הדלתות האחרות ותהליך ההתקנה שלה קל  ופשוט.

דלת הזזה כיס היא דלת שאינה תופסת מקום בחלל. כאשר דלת הכיס פתוחה היא מוטמעת בתוך כיס בריא ואינה נראית, ומכאן שמה דלת כיס.

לדלת הזזה כיס יש יתרונות רבים, היא אינה תופסת מקום בחלל, לא במצב פתיחה ולא במצב סגירה, מאחר והיא מהווה חלק מהקיר ואין צורך להקציב לה נפח בחלל.

דלתות כיס הן דלתות פנים מעוצבות, יוקרתיות ומרשימות. אדריכלים ומעצבי בתים משתמשים בדלת כיס כאשר הם רוצים ליצור הפרדה בין החללים  בלי "לנגוס" משטח החלל. 

מאחר ודלת הכיס נטמעת בתוך כיס בקיר, אפשר לעצב את משטח הקיר בלי להתחשב  בהימצאות של הדלת.  

מנגנון ההזזה של הדלת הוא מנגנון בטיחותי והוא מאפשר להשתמש בדלת בצורה שקטה ונעימה ובטיחותית.

דלת הזזה מדגם אקורדיון היא דלת המתקפלת בצורת אקורדיון ונצמדת אל המשקוף. התקנה של דלת הזזה אקורדיון מתבצעת בחללים שבהן אין מספיק מקום להתקנה של דלת הזזה חיצונית או דלת הזזה פנימית.

איך לבחור דלת הזזה?

דלתות הזזה מיוצרות ממגוון חומרי גלם, חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. בנגריית "שערי ברכה" ממליצים לבחור בחומרי גלם איכותיים ועמידים. אם, למשל, תבחרו להתקין דלת כיס מחומרים פחות איכותיים, תמיד קיים חשש שעם השנים הדלת תתנפח ולא תוכל להיכנס לתוך הכיס בקיר.

חשוב להתאים את עיצוב הדלת לסגנון העיצובי של החלל. בנגריית "שערי ברכה" מציעים לכם דלתות הזזה במגוון עיצובים, דלתות הזזה במראה כפרי, דלתות הזה במראה קלאסי, דלתות במראה וינטג', דלתות בסגנון היי – טק ועוד.  

חשוב מאוד להקפיד על מידות מדויקות של הדלת בהתאם לפתח של החלל שבו היא עתידה להיות. אנו ב"שערי ברכה" מייצרים דלתות הזזה בהתאמה אישית. אם הפתח שלכם אינו בגודל סטנדרטי, זה לא אמור להוות בעיה. אנו נייצר עבורכם דלת שתתאים בדיוק לגודל הפתח שלכם.

 חשוב גם לשים לב לעבודות הפרזול אשר משפיעות על איכות הדלת. חשוב לוודא שהדלת תוכל לנוע בקלות ובחופשיות על גבי המסילה ולהקפיד על מערכת נעילה איכותית.

 

שאלות ותשובות

שאלה: כמה סוגים של דלתות הזזה יש?

תשובה: יש שלושה סוגים. דלת הזזה חיצונית, דלת הזזה נסתרת ודלת הזזה דמוי אקורדיון. מבין שלושת הסוגים, דלת הזזה חיצונית ודלת הזזה כיס הן הדלתות הנפוצות ביותר.

שאלה: אני מתלבטת בין דלת הזזה חיצונית לבין דלת הזזה נסתרת. מה מומלץ?

תשובה: שתי הדלתות מומלצות! אך שימי לב שבהתקנה של דלת הזזה נסתרת מחייבת תשתית מיוחדת שאותה יש לבצע כבר בשלב הבנייה או השיפוץ.

שאלה: מה המיוחד בפתרונות הזזה ללא מסגרת לכל חדר?

תשובה: היתרון המרכזי של פתרונות הזזה ללא מסגרת היא בעיצוב המרשים, באסתטיות וביוקרה שמעניקה דלת ללא מסגרת לכל חלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך