מ.ס אשדוד פתחה מכירה מוקדמת רק לתושבי אשדוד, הלן גלבר כעסה על כך.

במ.ס אשדוד גילו כי במכירה באינטרנט לקראת המשחק מול מכבי חיפה במוצ"ש, אוהדי חיפה קונים כרטיסים על חשבון תושבי אשדוד. לכן בקבוצה החליטו למכור כרטיסים רק בהגעה אישית למשרדי מחלקת הנוער. גלבר, חברת המועצה, מבלי לבדוק, פרסמה פוסט נגד המעשה שנועד למען תושבי העיר.
גלבר.

חברת המועצה הלן גלבר, פרסמה הערב, שלישי, פוסט מלא אי דיוקים, שהכפיש את מ.ס אשדוד רק בגלל שפתחה במכירה מוקדמת  לתושבי העיר אשדוד לקראת המשחק במוצ"ש מול מכבי חיפה.

גלבר יצאה נגד הטענה כי מ.ס אשדוד מוכרת כרטיסים במשרדי מחלקת הנוער בהגעה אישית, מבלי שתבין כי זה נעשה בכדי שאוהדי מכבי חיפה, שקנו כרטיסים במכירה המוקדמת באינטרנט, לא יתפסו את הכרטיסים של תושבי העיר.

הנהלת מ.ס אשדוד הסבירה לה:

לגברת הלן גלבר, לאחר הפוסט המכפיש שפרסמת ללא בדיקה יסודית, ברצוננו להודיעך כי מועדון ספורט אשדוד עושה השבוע את מרב המאמצים על מנת שתושבי העיר בכלל ואוהדי הקבוצה בפרט יוכלו לרכוש כרטיסים לפני שהם נחטפים ע"י אוהדי הקבוצה היריבה.

ברגע שנפתחה השבוע המכירה החופשית באמצעות אתר האינטרנט, הייתה התנפלות מיידית של אוהדי מכבי חיפה על הכרטיסים, לכן, הנהלת המועדון קיבלה החלטה לעצור את המכירה החופשית.

המועדון פרסם הבוקר כי הוא החל במכירת כרטיסים בהגעה פיזית למשרדי מחלקת הנוער. כתוצאה מכך, נרכשו כבר היום מעל 900 כרטיסים ע"י תושבי העיר.

בנוסף לכך, המועדון חילק כ-1500 הזמנות ללא תשלום לבני הנוער של בית הספר לכדורגל ולמתנ"סים בעיר שיכולים להגיע בצורה חופשית, ילד עם הורה מלווה, וזאת אך ורק לתושבי אשדוד וללא כל תמורה.

כצפוי, לא ציפינו שתואילי בטובך לפרגן להנהלת המועדון, אך יתרה מכך, במקום לברך על המהלך כחברת מועצה שדואגת לתושבי העיר, לצערנו פרסמת פוסט מכפיש מבלי לבקש את תגובת המועדון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך