הלבנת שיניים ברעננה

החשיבות של המראה שלנו היא לא דבר שיש לזלזל בו. הבגדים שבחרנו ללבוש, המבט בעיניים, היופי של החיוך, כל אלו משאירים את החותם שלהם בכל צעד שאנו עושים עם אנשים אחרים, ומשפיעים על הרבה מאוד דברים. במקום העבודה, עם החברים והחברות, עם המשפחה, החיוך שלנו משפיע על הכול, מה שאומר שמראה השיניים שלנו חשוב מאוד

הלבנת שיניים ברעננה היא דבר מאוד פופולארי, והוא הולך ונהיה יותר ויותר מבוקש ככל שהזמן עובר.

אם גם אתם מבינים את החשיבות של היופי החיצוני שלכם, וההשפעה שיש לחיוך שלכם על כל מפגש ומפגש, אתם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים, ובוודאי תשמחו לדעת כמה פרטים טכניים על הנושא.

כמה עובדות על הלבנת שיניים

הלבנת שיניים ברעננה או בכל מקום אחר, כל עוד היא נעשית בצורה מקצועית מאוד, היא פעולה לא מסוכנת. ההלבנה עצמה היא תהליך שנעשה על ידי חומר כימי יעודי, וחשוב שתדעו כמה דברים:

  • אל תצפו שהשיניים שלכם תהיינה לבנות לחלוטין אחרי הלבנת השיניים. מדובר בתהליך שתלוי בכל מיני גורמים, בעיקר במצב השיניים שלכם כשאתם ניגשים לבצע את ההלבנה.
  • חשוב מאוד לבצע את התהליך אצל רופא שיניים המוסמך לכך, שכן למרות שישנם בשוק חומרים כימיים להלבנת שיניים עצמאית, אך קיים סיכון ממשי לפגיעה בבריאות השן, ולא כדאי לקחת סיכון שכזה.
  • בעוד שההלבנה המסורתית לוקחת שעות על גבי שעות, ונעשית עם חומר כימי בלבד, הרי שכיום ישנה הלבנה מתקדמת הממנפת טכנולוגיית לייזר שמאפשרת לבצע את ההלבנה בתוך שעה אחת בלבד.
  • תהליך ההלבנה הוא בעצם תהליך של חמצון. המגע בין החומר המלבין לבין החומרים שצובעים את השן בגוונים שונים מעורר תגובת חמצון של החומרים, אשר מאבדים את צבעם ומאפשרים לגוונים בהירים יותר להופיע.

הולכים עם משרד הבריאות!

במדינת ישראל האנשים היחידים המוסמכים באופן רשמי לבצע תהליך הלבנת שיניים הם רופאי שיניים. אם נתקלתם בהמלצה על שיננית או על מכון יופי שמציעים הלבנת שיניים, דעו כי מדובר בהליך שאינו חוקי, והסיבה טובה – זה הליך מסוכן כאשר הוא נעשה בידיים שאינן מיומנות.

הסיכונים שמגיעים עם הניסיון לבצע הלבנת שיניים עצמאית בעזרת ערכה ביתית להלבנת שיניים כוללים, בין היתר, חוסר התאמה בין מגן הפה לבין מבנה הפה שלכם, מה שעלול להוביל לדליפה של החומר המלבין ופגיעה ברקמות שסביב השיניים, בנוסף לסכנה של פגיעה בשכבת ההגנה של השן שלכם, שכבת האמייל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך