מה ההבדלים בין אקנה פטרייתי לבין אקנה רגיל?

האם אתם יודעים שקיימים מספר סוגים שונים של אקנה? רוב האנשים יוצאים מנקודת הנחה כי כל אקנה הוא בדיוק אותו הדבר. אך המציאות מלמדת אותנו כי לכל אקנה יש את המאפיינים שלו. מה שאומר שחובה להכיר את סוג האקנה ומה בדיוק הוא מביא יחד איתו. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב בו הוא מתמודד עם אקנה בצורה לא נכונה. אופן ההתמודדות עם האקנה יכול להוביל אתכם למצב בו אתם משיגים את מבוקשכם. במאמר הבא נדבר על ההבדלים בין אקנה פטרייתי לבין אקנה רגיל שאותו כולם מכירים
תמונה FREEPIK

הגורם להתפתחות האקנה

ההבדל העיקרי בין אקנה פטרייתי לבין אקנה רגיל בא לידיי ביטוי בגורם העיקרי להתפתחותו. האקנה הרגיל מתפתח מחיידק, כך שניתן להתמודד איתו באופנים מסוימים. מצד שני האקנה הפטרייתי מתפתח מהתפתחות של פטרייה כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם. הגורמים להתפתחות האקנה הם אלה שהופכים אותו להיות כזה שקשה לשלוט עליו. אם אתם מתמודדים עם אקנה באמצעים מסוימים שלא יהיו נכונים, התוצאה תהיה מציאות שיוצאת לגמרי משליטה. 

הופעה על גבי העור

שני סוגי האקנה יכולים להופיע בכל מיני אזורים שונים בעור, בלי שתהיה מגבלה או העדפה מסוימת. עם זאת האופן שבו האקנה יופיע על העור יהיה שונה, כך תוכלו לזהות אותו. כמובן שהזיהוי הסופי של האקנה נעשה על ידי רופא עור שמכיר את התחום הזה. אקנה פטרייתי מופיע כמו שמופיע פטרייה, בלוטות שטוחות ורחבות על גבי העור. אם נשווה אותו לאקנה הרגיל הוא מופיע כסוג של פצעים בולטים ואדמומיים שאי אפשר להתעלם מהם. 

הטיפול בכל אחד מהסוגים

הגענו לנושא העיקרי שמדבר על הטיפול באקנה הפטרייתי אל מול הטיפול באקנה הרגיל. כדי לבחור את הטיפול המתאים יהיה עליכם לפנות לאיש מקצוע שיבחן את המצב מקרוב. הטיפול באקנה הרגיל יהיה באמצעות תכשירים ייעודיים או תרופות מכל מיני סוגים. הטיפול באקנה פטרייתי יהיה רק באמצעות משחות בדיוק כמו שמטפלים בכל בעיה פטרייתית אחרת. עם זאת חובה להתמיד בשני המקרים עם הטיפול כדי להשיג את התוצאה הרצויה. הטיפול בכל אחד מהסוגים הוא זה שאמור להראות לכם את האור בקצה המנהרה. 

משך זמן הטיפול באקנה

בשני המקרים הטיפול יכול להיות ארוך וממושך, יהיה עליכם להמתין בסבלנות עד שתוכלו לקצור את הפירות. עם זאת משך זמן הטיפול משתנה בין הסוגים, ולכל אחד מהם יש את הזמן הממוצע בשבילו. האקנה הפטרייתי הוא עיקש, אך ניתן לראות שיפור תוך זמן קצר עם התכשירים המתאימים. האקנה הרגיל יכול להיות לא קל בגלל שהוא עשוי להתפרס על זמן רב של התמודדות מעייפת. צריך להגיד כי אין סוג של אקנה שיהיה עמיד בפני טיפול אפקטיבי שנבחר בקפידה עבורכם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך