האגדה לא נגמרת – בגיל 39! משה אוחיון הצטרף למכבי קרית-מלאכי מליגה ב'

עוזר מאמן מ.ס אשדוד שימשיך בתפקידו באשדוד, הצטרף לעזור לצוות המקצועי של מוליכת ליגה ב' דרום ב', בראשות יואל סויסה ואבי בוגלה. הוא נרשם גם כשחקן בכדי לעזור כשיצטרכו.

מסתבר שגם בגיל 39 הוא לא נגמר. משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד, ואחד השחקנים המזוהים ביותר איתה, חתם בקבוצת מכבי קריית-מלאכי, מוליכת ליגה ב' דרום ב'.

אוחיון, שיישאר קודם כל מחויב לתפקידו באשדוד שם הוא עוזרו של רן בן שמעון, הצטרף לקבוצה שמועמדת לעלות לליגה א', בכדי גם לעזור לצוות המקצועי שם בראשות יואל סויסה ואבי בוגלה, אף הוא מהצוות המקצועי במ.ס אשדוד.

אבל קרית-מלאכי רשמה את אוחיון גם כשחקן. בקבוצה מאוד מעריכים את היכולת של אוחיון. נראה כי אם הקבוצה תצטרך הוא אף יישחק, וכמו שזה נראה, זה גם יקרה.

בקרית-מלאכי כתבו לאחר הצטרפות של אוחיון: "לפני סגירת החלון (19:00) קיבלנו עוד החתמה חשובה מאין כמותה שאנחנו בטוחים שתעזור לנו המון בישורת האחרונה. קבלו במחיאות כפיים את משה אוחיון. את משה אוחיון לא חושבים שצריך כל כך להציג, אבל בהחלט לא כל יום זוכים ששחקן אדיר כמוהו שעשה את מרבית שנותיו בליגת העל ונבחרת ישראל ובין היתר, שיחק באירופה (שוויץ, פולין וקפריסין), משחק במדים הכתומים של מלאכי. כיום משמש אוחיון כעוזר מאמן של רן בן שמעון במ.ס אשדוד ומי שרואה אותו על המגרש, מעיד על כך שהטאצ׳ היחודי שלו בכדור, עדיין גורם לאנשים להתרגש. אוחיון מצטרף לסגל הקבוצה ויתרום מניסיונו הרב. אנו בטוחים שמשה יביא איתו הניסיון והווינריות שבו ויעזור לנו להגשים את החלום. בהצלחה משה, סומכים עליך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך