ירושלים של מטה

מ.ס אשדוד יצאה ל"טדי" למשחק מול בית"ר ירו/לים, כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה לפלייאוף העליון, והפסד ירחיק אותה למטה. זה נגמר עם 1:2 לבית"ר. במחזור הבא תארח אשדוד את מכבי חיפה.
צילומים: טל אקוקה.

כל משחק הוא משחק קריטי פלייאוף העליון. עם הידיעה הזו יצאה מ.ס אשדוד למשחק החוץ בטדי מול בית"ר ירושלים שהפכה "ללהיט" של הליגה.  בית"ר החמישית הגיעה עם נקודה יותר מאשדוד השביעית. בסיום בית"ר ניצחה 1:2 במשחק שבו אשדוד יכולה הייתה להשיג יותר. אשדוד התרחקה מהפלייאוף העליון, לכיוון הלא נכון מבחינתה – למטה.

אשדוד פתחה רן בן שמעון ביציע (צהובים) ועם הזדמנות מצוינת (11)  רועי בן שמעון, עבר את השומר ומכ-16 מטר בעט כדור ליד הקורה השמאלית והחוצה. זה היה קרוב.

אבל הייתה זו ירושלים שכבשה (24) . אספרייה  הגביה כדור מעולה לעדי שנגח לקורה, הכדור החוזר נחת על ראשו של ניקולאסקו שמול רשת חשופה, משלושה מטרים, מצא את הרשת  – 0:1 ירושלים. ירושלים הוסיפה עוד שער (40) עם בעיטה של תמיר עדי מ-18 מטר  לחיבורים של ג'ראפי –  0:2 לבית"ר.

אשדוד כמעט הצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק. דגני מסר לא טוב (44)  וכנעאן סיים מתפרצת  בבעיטה חזקה שלו, סילבה, שוער ירושלים, זינק והדף לקרן. אשדוד ירדה במינוס 2. מזה קשה לחזור ועוד בטדי. אבל הייתה לה מחצית שלמה לפניה.

קופרמן מול אספרייה. (טל אקוקה)

אשדוד לחצה את בית"ר לשערה וחיפש שער מהיר. זה כמעט קרה בדקה ה-55 כשזסנו השאיר כדור מצוין לממאטה שבעט מתוך הרחבה מעט מעל השער. זה היה צריך להיגמר ברשת. אשדוד לחצה עוד ועוד את ירושלים לשערה. הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אשדוד החמיצה שוב כשמורוז (69) הקדים את זסנו ומנע ממנו לנגוח פנימה.

ככל שהזמן חלף היה ברור שבמחצית הזו אשדוד הייתה ראויה להרבה יותר מאפס שערים. אבל מלבד הזדמנויות הקבוצה לא הצליחה לכבוש את השער של בית"ר. היא הצליחה לעשות את זה רק בתוספת הזמן כשהכדור עבר בהגנת ירושלים וממאטה בעט מקרוב פנימה. 1:2. מעט מידי מאוחר מידי.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו (בריהון, 72), בן זקן, צבטקוביץ', ג.כהן, קופרמן (קמהאני, 46), סבג (אקולטסה, 78), הרוש (אוחנה, 69), שחף, כנעאן, בן שמעון (ממאטה, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך