ניצחון ראשון להפועל אשדוד בפלייאוף העליון בכדוריד

עשתה זאת במחזור הרביעי בשלב הבתים בליגת ווינר. האלופה הפועל אשדוד עצרה רצף של 3 משחקים ללא ניצחון, כשגברה בחוץ על מ.כ חולון 36:29

עצרו את הרצף השלישי. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עצרה רצף של 3 משחקים ללא ניצחון, וגברה בחוץ על מ.כ חולון 36:29 – לפני שתארח ביום רביעי את המוליכה מראשל"צ במסגרת המחזור החמישי בבית העליון (השתיים ייפגשו ב-21 בחודש בחצי גמר גביע המדינה).

אשדוד וחולון  נפגשו בפעם הרביעית העונה. בפרק האחרון – אשדוד הדיחה את חולון בביתה ברבע גמר גביע המדינה. מאז, שתיהן לא מבריקות, אבל בשישי אשדוד חזרה לעצמה אחרי רצף של שני הפסדים ותיקו בשבוע שעבר בהרצליה. חולון מנגד עדיין ללא ניצחון בבית העליון (תיקו ושלושה הפסדים).המפנה במשחק הגיע בדקות הסיום של המחצית הראשונה עם ריצת 1:7 של אשדוד.

כבשו לאשדוד: ניבו לוי 8, אלכנסדר באביץ' 7, עמרי קושמרו 6, ווק מילנקוביץ' 5, עומר גרא 4, לו אקסברוד 3, אור פרקש 2, יובל כץ 1. סבטיסלב ורקיץ' עם 15 עצירות מ-37 זריקות. אורן מאירוביץ' עם 4 מ-10. שופטים רון פרץ וניב שוורץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך