אדומים אשדוד פנתה לרוני אוואט לשמש כמנהל מקצועי

בקבוצה רוצים את אוואט בתפקיד הזה לכמה שנים בכדי להכין תשתית לעתיד. יתכן כי חלק מההנהלה הנוכחית יעזוב, אז העניין עלול לרדת מהפרק. פדרו פטראצ'י עזב למונטנגרו.
רוני אוואט.

אכזבה גדולה בהפועל אדומים אשדוד לאחר ההפסד 4:1 למכבי יפו. בקבוצה באו בטענות לשיפוט על פנדל ליפו, שלדבריהם לא היה ועל התעלמות מפנדל שהגיע אשדוד במחצית הראשונה.

בקבוצה פנו לרוני אוואט שישמש כמנהל מקצועי של הקבוצה הבוגרת, כשהמאמן דוד רביבו ימשיך. המטרה היא שאוואט יבנה תכנית לעתיד ולא רק לעונה הבאה, בכדי שהקבוצה, גם אם תרד, תחזור ללאומית עם בסיס לשנים הבאות.

ההצעה הזו, כך נראה, לא תעבור אם ההנהלה הנוכחית תיפרד. כרגע ישנה אפשרות כזו שהאחים פרקש יעזבו את הקבוצה. נראה כי אוואט יעדיף לעבוד מול ההנהלה כולה כשהיא מאוחדת ולא מפולגת, בכדי לקב בטחונות שהתכונית שיכין תצא לפועל.

בינתיים באדומים שיחררו את פדרו פטראצי קשרה הזר של הקבוצה עזב לאחר שקיבל הצע הלעונה וחתי ממונטנגרו. הקבוצה לא עמדה בדרכו, מה גם שהיא חסכה בכך כ-25 אלף דולרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך