אירוע קשה הלילה

שבעה פצועים בשריפה באשדוד – צפו

המדובר בבניין מגורים בן 4 קומות רחוב קיבוץ גלוית. בין 7 הפצועים פצוע בינוני ושישה פצועים קל.
צילומים: איחוד הצלה ותיעוד מבצעי כבאות והצלה.

לוחמי האש של תחנת אשדוד קיבלו קריאה הלילה על שריפה בדירה בקומה שלישית בבניין בן ארבע קומות בקיבוץ גלויות באשדוד. בהגעת הצוותים למקום הבחינו לוחמי האש באש וודאית בדירה. מיד לוחמי האש נערכו לחדירה למוקד כמו כן פינוי אזרחים ושחרור עשן. עם הכניסה לדירה הבחינו לוחמי האש בשלושה לכודים בדירה הבוערת ומיד מילטו אותם מטה בצורה בטוחה באמצעות אביזרי נשימה לטיפול מד"א. במקביל חולצו שלושה לכודים נוספים מדירות סמוכות כמו כן חולץ גם כלב.

כלל הלכודים עברו לטיפולים של מד"א. מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מוסר: לוחמי האש עובדים בחירוף נפש בצורה מהירה במספר גזרות בבנין במקביל פורצים דירות נעולות על מנת לשלול לכודים נוספים. ללא תגובה מהירה לאירוע מסוג זה ההשלכות היו הרות גורל. סה"כ שבע פצועים שישה קל ואחד פצוע בינוני הלוחמים ממשיכים בסריקות במבנה יש לציין בבניין זה היו מספר דירות מחולקות דבר המקשה על פעולות הכיבוי והסריקה.

ממדא נמסר: "כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לשריפה בבניין באשדוד. כונני מד"א-הצלה דרום וצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ל-7 פצועים כתוצאה משריפה בבניין – פצוע בינוני ושישה פצועים במצב קל. כונני מד"א הצלה דרום מצוות אשדוד שהגיעו למקום מספרים: ״כשהגענו למקום הבחנו בשריפה פעילה בקומה רביעית בבניין מגורים. כוחות כבאות והצלה חילצו 7 לכודים מהבניין, ובסיוע חובשים ופרמדיקים נוספים הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני שכלל מתן חמצן, והם פונו על ידי אמבולנסים של מד"א למרכז הרפואי אסותא באשדוד״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך