כיצד ניתן לבחור עורך דין משפחה?

ישנם לא מעט אנשי מקצוע אשר נוכחותם וזמן הייעוץ שלהם נחשב ליקר במיוחד, בין אם מדובר ברופאים מומחים אשר יוכלו לקצר זמן המתנה או להעניק אפשרויות טיפול חדשות ועד אל אדריכלים ומהנדסים שיעזרו עם בנייה או שיפוץ הבית. אך כאשר מדובר במקרים מורכבים וסבוכים כמו יחסים בין בני המשפחה, ככל הנראה שנזדקק לייעוץ והכוונה דרך עורך דין משפחה מקצועי ואמין
תמונה FREEPIK

חשיבותו של איש מקצוע זה תאפשר לרבים מאיתנו לבצע בחירות נכונות יותר, לתכנן את העתיד בצל מקרי פרידה ואפילו לדאוג לעתיד ילדינו במקרים של מוות פתאומי או גירושין. התייעצנו עם ערן שיוביץ , מקדם אתרי עורכי דין.

חשיבותו של עורך דין משפחה

אנשי מקצוע רבים יכולים להשפיע על חיינו ועל צמתים הרי גורל עבורנו, במיוחד כאשר מדובר במחלוקות משפחתיות אשר עלולות לעצב את העתיד שלנו ושל ילידנו. לכן חשיבותו של עורך דין לענייני משפחה במקרים שכאלו, היא גדולה במיוחד. כך למשל במידה וקיים הסכם ממון בין בני זוג המבקשים להיפרד כל אחד לדרכו, חשוב לא רק לעמוד על ההסכמים והתנאים השונים אלא גם להכיר את המחויבות של כל אחד מבני הזוג. מקרה שני ולא פחות קלאסי הוא במקרה של מתן צו ירושה, במקרים שכאלו עלולים חלק מילדיו של המנוח ואפילו קרובים מדרגה שנייה להיות כלולים בצווים אלו או להמציא מכתבים או הוראות המורים על חלוקה שונה. במקרה שכזה יוכל עורך דין כמו https://www.geronadv.co.il/   לאשש את הערפל סביב טענות קרובי המשפחה ולפעול על פי הצו המקורי שנכתב. 

היסטוריה ואינטראקציה

כאשר מדובר בבחירה של עורך דין עבור מקרים כל כך רגישים, חשוב שבראש ובראשונה נוודא כי קיימת בנינו לבין איש המקצוע אינטראקציה מתאימה וכימיה מתאימה. שכן מקרים כאלו עלולים להימשך לא מעט זמן, בין אם מדובר בהסכמי גירושין הדורשים מספר פגישות על מנת להגיע להסכמה ועד אל שקיפות מלאה בנינו לבין בעל המקצוע. נקודה לא פחות קריטית בעת בחירה של עורך הדין תהיה ללא ספק ההיסטוריה שלו או לקוחות מרוצים, כך נוכל לקבל אינדקציה בנוגע ליכולת ניהול התיק שלו וכמובן לקבל חוות דעת אובייקטיביות לחלוטין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך